De kerstman is binnen

Na een korte onderbreking bij de Nederlandsche Douane… Het horloge waarvoor er af en toe geen Seiko om mijn pols hangt is een T-Touch.
En nu heb ik één bij die niet echt veel voorkomt :D.

Gele band, gele chapter-ring en gepolijst titanium:


Er zit een soort dieptewerking in, de getallen en het tissot 1853 lijken boven de wijzerplaat te hangen, maar zijn er heel erg dik op gedrukt:


Het carbon van de wijzerplaat ligt echt onder een dikke laag vernis o.i.d.


Serienummer zit aan de binnenkant van de deksel, maar dit maakt veel goed

Geen mechanisch ding, en erg wild van kleur. Ik hoop dat de die-hard forumleden niet te erg geschrokken zijn :smiley:

Heel bijzonder, die kleurstelling ook (het geel is nog geler dan het oranje van het monster oranje is ;))

Ook geler dan het oranje van mijn andere T-Touch…

Een erg gave klok is dit ! Ik ben vast van plan nog eens een T-Touch aan te schaffen. Even sparen maar. De manier waarop de wijzerplaat is gestyled en opgebouwd lijkt erg op die van mijn nieuwste aanwinst, de Mido Ocean Star Captain (zie eerdere post met foto’s) . Ook daar lijkt het alsof sommige tekens ‘zweven’. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
groet
Harald

Leuk, deze uitvoering had ik nog niet eerder gezien…

Prachtig Rob, Gefeliciteerd,

Eeltje

Mooie uitvoering rob.

Hoeveel zijn ervan gemaakt en wat is de prijs voor deze uitvoering?

Zoooooooooooo, dat is ff schrikken :smiley:

Wel een hele mooie uitvoering, gefeliciteerd ermee.

Ruud

Ik wil niet lullig doen, maar als ik naar dit klokje kijkt klopt er iets niet…

de N staat voorbij de 12, het mat metalen stuk staat niet recht op het bandje maar er een stukje voorbij
de E staat voorbij de 3
de S staat voorbij de 6, hier ook weer dat matte stukje dat niet haaks op de band staat
de W staat voorbij de 9

Verder een harstikke gaaf horloge, maar dit viel me gewoon op en heb ik verder nog niet bij andere t-touches gezien.

Het heeft wel wat, gefeliciteerd.
Ik denk (of hoop) Rudy dat de ring om het glas draaibaar is.

Hoi Rudy,

De ring is draaibaar :wink:

ja die foto van de zijkant had ik niet meer gezien, mijn excuses!

leuke aparte klok… (tu)

Hey Rob,

Kleurt mooi bij je Immersion… :wink:

Rob,

bedankt voor je bericht. Ik maak n pas op de plaats.