De keuze is gemaakt het is een Sinn U1 geworden

Na het verkopen van mijn fortis moest er weer wat bij komen. Beetje rond gekeken hier en daar wat geld geboden wat info ingewonnen bij mede forum leden (mijn dank is groot) en blijven steken bij de sinn.

de damasko omega zijn het niet geworden maar de damasko gaat er denk ik nog wel een keer komen of weer een fortis maar dan een ander model.

fotos komen nog

zeer goede keus (tu) (tu)

Ja, de U1 is een schitterend horloge! (tu)

ik ben er ook er blij mee hij zat op rubber heb er gelijk de stalen band aan gezet

Mijn beste,

Je hebt met de juiste inzet goed gewikt en gewogen. En uiteindelijk gekozen voor een schitterend horloge van een gerenommeerd horlogehuis!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

past ook leuk bij mn laco duiker ook een echte duitser :slight_smile:

Prima keus, gefeliciteerd!

Mooie klok, congrats met je keuze!

Mooi hoor, gefeliciteerd, fraaie foto’s.

Kost een paar centen, maar dan heb je ook war.
Hele mooie klok, van harte…

r=t

bedankt voor de reacties ik had de fotos net ff snel geschoten met zn simpel digitaal camera vond ze zelf ook aardig goed gelukt

He Wilco,

mooie klok, man!! De Fortis Flieger maar weer inruilen…? Have fun!

he eric ja toch een sinn die is net wat groter dikker en zo als de fortis die maat had was die nooit weg gegaan draag jij hem nog op staal of zit die tegenwoordig op leer fortis draaide als een tierelier ik vond hem altijd mooi lopen met zn oranje wijzer

He Wilco,

echt een mooie klok, die Sinn. Ben blij dat de Fortis maar 40mm is :~
Ik heb op eBAy een originele leren Fortis-band gekocht, ook bruin, dus hij is weer helemaal origineel.

dankje ja bruin is mooi ja beter dan die donkere kleuren die je er ook wel eens op ziet