De keuze is gemaakt!

Ik ben vanochtend bij wat juweliers geweest om te kijken voor mijn nieuwe horloge.

Na diverse klokjes bekeken en gepast te hebben bleven er uiteindelijk 2 over waartussen het zou gaan: de Tissot Le Locle met powerreserve en een Maurice Lacroix uit de Masterpiece collectie.

De uiteindelijke keuze was niet eens zo heel moeilijk, want sinds ik dat bewuste horloge op internet had gezien, was ik er eigenlijk al verliefd op.

Dit is hem uiteindelijk geworden! De Maurice Lacroix ML101

In het echt nog vele malen mooier dan op de foto!

Het horloge heeft een schitterende gequillocheerde (spelling??) wijzerplaat, een lichtbruine soepele krokodillen lederen band met vouwsluiting en een zichtbodem, waardoor het hele mooie 29 steens Peseux handopwindmechaniek (ik meen Cal.7001 maar dat weet ik niet zeker) te zien is.

Nu moet ik alleen nog 3,5 heeeeeeeeeeele lange weken door zien te komen.

mooie keuze!

Veel succes met wachten en ik hoop dat we t.z.t. wat foto’s van je mogen verwachten!

Hele goede keuze, waar je geen spijt van zal krijgen. De ML masterpiece serie heeft zeer fraaie modellen, waar dit er een van is.

Van harte gefeliciteerd net deze aanwinst.

De tijd kom je wel door, aftellen, veel op en naar je nieuwe aanwinst kijken, kroketje uit de muur en na 3 weken is alles weer voorbij en heb je er toch een mooie klok aan overgehouden.

Ben wel benieuwd hoe je onderhandelingen bij die juwelier nu zijn afgelopen. Heeft hij nog water bij de wijn gedaan.

En graag zo snel mogelijk eigen foto’s.

Dank voor de reacties.

De prijs van de ML daar was niks vanaf te krijgen, omdat ie al flink was afgeprijd.

De Tissot kon 20% van af.

Foto’s volgen tegen die tijd vanzelf wel!

Van harte met je keuze voor de mooie ML, en succes met het lange wachten.

Gefeliciteerd met deze fraaie dresswatch (tu), ja en nu maar wachten… Succes!!

Van harte, fantastisch mooi horloge, en succes de komende 3.5 week! :smiley:

Van harte met dit fraaie horloge.

De Masterpieces van ML hebben mijn warme belangstelling. Het uurwerk van de Masterpiece Peseux 7046 is, je raadt het al, een Peseux 7046. Dit uurwerk werd door ML in een aantal eerdere versies uit de Masterpiece serie gebruikt. (Blijkbaar heeft ML een grote voorraad van deze uurwerken)

Dit model is veel interessanter dan de, qua design, vergelijkbare Masterpiece Automatique met het ML 54 uurwerk (ETA 2824-2)

Ik heb ook de ML 101, echter deze is niet lang na de aanschaf gekonfiskeerd door mijn vrouw. Zij draagt hem nu in routatie met mijn Omega Dynamic en Casio G-shock.

Heel chique horloge (tu)

heel fraai horloge, die 3.5 week zullen voorbij vliegen…

Groet,
Arno.

Nu weer een dagje minder wachten :smiley: