De keuze is reuze 😉 (keuze hulp)

Dan zou ik zelf bijbetalen ;).

Klinkt alsof het een prachtmeid is. Mochten jullie bij elkaar blijven, is het geweldig dat je eerste zwitser van haar is.
Mocht het niet zo zijn en jullie gaan goed uit elkaar, is het een bijzondere herinnering.

Zou dan zonden zijn als je een flut ding koopt

2 likes

De hamilton sowieso.

2 likes

Wat is dan een goed budget om rond te gaan zoeken? Want je kan het zo bond maken als je zelf wilt natuurlijk :sweat_smile:

Ik denk dat je tussen de 400-600 een mooie vintage Omega kan scoren. Er onder ook wel, maar dan moet je goed zoeken/geluk hebben.

2 likes

Kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken haha.

Ikzelf zou rond de 600 zitten. Betaald ze de helft en kun je wel degelijk een leuke omega voor vinden die nog goed uitziet.

1 like

Dan gaan we proberen voor rond de 400/450 iets te zoeken. Dat zou nog niet zo’n extra bijdragen zijn. Nou ik ga goed zoeken op dit forum. Hoop dat er een koopje voorbij komt :stuck_out_tongue:. En als dat niet lukt, dan de hamilton denk ik

1 like

Dat moet met goed zoeken wel lukken :slight_smile:

1 like

Die Revue Thommen is ook niet duur voor 300 euro trouwens. Onlangs nog verkocht voor 660 bij Catawiki:

Voor dit bedrag kan je ook een mooie Geckota bemachtigen.

1 like

Als je voor een omega blijft zoeken, raad ik je aan twee maal per dag even te kijken in het blauwe gedeelte. Een goede voor die prijs is namelijk zo weg :wink:

1 like

De hunt is begonnen :stuck_out_tongue:, ik zou ook wel een wanted post willen maken, maar helaas. Dat mag nog niet

1 like

hamilton!

1 like

Als ik het zo hoor waarom je een horloge krijgt die ook nog gegraveerd wordt zou ik de Hamilton de beste keuze vinden.

2 likes

De Hamilton lijkt mij de beste keuze ook rekening houdend met evt service kosten in de toekomst.
Omega werkt en levert alleen onderdelen aan gecertificeerde servicepunten en die moeten ook de advies service prijzen aanhouden.
In de Hamilton zit een ETA uurwerk en daar zijn de onderdelen goed van verkrijgbaar, en die heeft dus een vriendelijkere serviceprijs.

Veel succes met je keuze.

Jeroen

1 like

Beter ten halve gekeerd dan … ik zou gewoon eerlijk zijn, ze zal vast niet minder om je geven en daar bovenop jij zult hem dan ook echt moeten dragen dus beter in 1 x goed lijkt mij.

1 like

Misschien is dit ook wat, past tevens in het budget

Ik zou gelijk voor de oris gaan

Pas op hoor dit is een heel verslavende hobby!
Je kan beter voor 300 euro crack kopen :grin:

Maar als je persé nu moet kiezen dan zou ik persoonlijk voor de hamilton gaan

2 likes