De keuze is reuze šŸ˜‰ (keuze hulp)

Beste Forum leden,

Een van mijn kenissen is blijkbaar ook lid van het forum. Hij vertelde mij dat die nog wel een horloge heeft voor mij. Hij wilt er wel 1 onder de 300 weg doen, als ik zeg welke ik wil. Helaas geen omega aanwezig :pleading_face:, maar zeker wel een paar mooie horloges!

Ik vind zelf vooral de Zeppelin wel mooi en de Revue Thommen. Maar hoor graag jullie mening er over!

Groetjes,
Bas

PS: Ik beloof dit zal het laatste toppic zijn van vandaag :blush:

Die oris is wel mooi :clap::clap:

1 like

Ik zou voor de Hamilton gaan als ik hier uit moest. Je kan natuurlijk ook nog even verder sparen/wat langer wachten tot je een mooie Omega kan kopen wat je volgens mij graag wilt.

3 likes

Ja dat zou ik zelf ook liever doen, maar het is een cadeau van mijn vriendin voor mijn verjaardag. Dan vind ik het ook een beetje vervelend als ze me straks niks kan geven :sweat_smile:

Hamilton/Oris is de beste keuze. :+1:

1 like

Ik zou ook voor de Hamilton gaan :+1:t2:

2 likes

Oke dat snap ik. Aan de andere kant is het ook zonde om 300 euro uit te geven aan iets wat misschien niet je eerste keuze is, kopen om het kopen zeg maar.

Je kan ook dit jaar iets kleins vragen en dan volgend jaar een mooie Omega.

3 likes

Ja had ik liever ook gedaan. Maar ze heeft al een gravering bedacht en alles. Dan durf ik bijna niet meer nee te zeggen. Dan voelt het een beetje als een gegeven paard in de bek kijken… is een moeilijke situatie :sweat_smile:

Gaat ze deze horloges laten graveren dan?

1 like

Ja eentje van deze wilt ze op de achterkant graveren. Misschien op een niet orginele achterplaat

Dan kan ze de gravering ook wel volgend jaar doen. Wie is de kennis van dit forum eigenlijk?

Haha dan zit je in een lastige situatie inderdaad. Weet niet wanneer je jarig bent en hoe lang je nog hebt om iets te vinden?

Ik heb regelmatig leuke Omega’s voor rond de 300 gekocht. Dit was mijn eerste 2 jaar terug toen ik ook 21 was:

3 likes

Ik zou dan bijna zeggen: er zijn voor onder de 300 euro ook wel andere, moderne horloges beschikbaar waar je langer plezier van gaat hebben dan van deze oudere horloges.

Je hebt geen idee van de staat van onderhoud, etc. Dadelijk heb je hem 3 weken en stopt hij met lopen. Heb je al gauw een onderhoudsbeurt van 100-200 met die chronografen en dan?

Kun je beter een moderne Orient diver kopen en die laten graveren oid.

2 likes

Tuurlijk kan ze wel wat anders geven. Wanneer ben je jarig?

In het blauwe gedeelte staan echt een hoop vintage omega’s. Als het snel moet is dit echt de beste optie. Zou zonden zijn als je een ā€œnet nietā€ horloge koopt, die je achteraf liever niet draagt maar je tot verplicht voelt voor je vriendin.

En nog veel meer

4 likes

Nou ik zal mijn situatie nog eens verduidelijke. Ik ben jarig op 23 maart. Dus er is gelukkig nog wel wat tijd om wat te vinden.

Waarom mijn vriendin me zo graag een horloge wilt geven is omdat ik de laatste tijd heel erg aan het kwijlen ben geweest op een zwitsers horloge. Toen heeft mijn vriendin gezegd, ik zal je je eerste zwitserse horloge kopen, deze verjaardag. Ik wil haar hart eigenlijk niet breken bij te zeggen van nee het is te weinig geld, daar kunnen we niks voor vinden. Dat kan ik gewoon niet over mijn hart verkrijgen :sweat_smile:

2 likes

In dat geval zou ik zeker even verder kijken dan de horloges die jouw kennis je aangeboden heeft.

Dan leg je zelf toch gewoon geld bij?

1 like

Die Revue Thommen is erg leuk, alleen al voor hoe uniek hij is… lijken net kleine vintage weegschalen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dan heb je nog anderhalve maand, tijd genoeg om goed te kijken naar iets wat je echt wilt :+1:t2:

1 like