De klassieker van de toekomst ?

Het is niet helemaal mijn klokje, maar ik zie er wel potentieel in. Dat staat los van mijn persoonlijke smaak en voorkeur :wink:

1 like

Als ik zie hoeveel duurder de zwarte versie is tov de andere 2 kleuren, zeker in vergelijk met 2 jaar geleden, zeg ik de black bay.

Ga ook voor het Monster.

Dat is een “tijdloze”, Helden !
Haha, rare titel voor een horloge "tijdloos :smiley:

Ik heb ook een zwarte dial TOG, maar in TT.

Ik draag het enorm graag. Ik mis wel een beetje de “Breitling-ontspiegeling”…

Necro post, maar halverwege de 10 jaar van de opening van dit topic. (Was eigenlijk op zoek naar #no date) Zijn er al voorspellingen uit gekomen volgens jullie?

2 likes

Necro post :rofl: goeie benaming

No-date? Mijn pick…

:sunglasses:

Maar serieus ik denk de Oris Sixty-five serie.

7 likes

Topic starter @martijn76 heeft het helemaal juist gehad. Dus ik stel voor dat hij nu nog een voorspelling doet en we over 10 jaar weer ff kijken.

Ik heb m’n glazenbol weer van stal gehaald…

Fortis Amadee modellen zijn de klassiekers vd toekomst…
toch @ABCSteed ?

1 like

Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt. Specifiek de AMADEE-20. Het unieke ontwerp helpt naast het gelimiteerde productie aantal ook mee om die status te krijgen. (De laatste Fortis met B-42 kast)

1 like

Mijn keuze de Pelagos MN21
Of is dat vals spelen? :thinking:

De toekomst… Die verschuift… Dit topic startte 5 jaar geleden. Teddy Baldassarre heeft op zijn YouTube-kanaal zijn ideeën gepost : “Modern Watches That Could Become Future Classics - Ascending in Popularity & Value” https://www.youtube.com/watch?v=Jwy3OG2o5DU. Ik verklap zijn lijstje hier niet. Kijk maar.

1 like