De klok voor stipte zakenmannen ...

Je kent het wel, je loopt nietsvermoedend door een bepaalde omgeving en als horlogeliefhebber ontwaar je iets dat met je hobby te maken heeft. Meestal een fraai horloge om iemands pols, maar dit keer iets van een andere orde. Iets met chrono’s.

Tot nu toe een redelijk normale situatie ware het niet dat ik me in de supermarkt bevond en mezelf betrapte verwonderd naar de nieuwste uitgave van Suske en Wiske te kijken met als titel Chronos en Chaos. Zal toch niet over horloges gaan? Of toch wel? Weet je wat? Ik neem het gewoon mee. Stukje nostalgie.

Thuis gekomen eens rustig begonnen te lezen en wat schets mijn verbazing, Lambik heeft een opleiding tot zakenman gevolgd en verkoopt nu polshorloges van het merk Watch me! “De klok voor stipte zakenmannen”.

En oh ja, de tijd staat centraal in deze strip. Verder zal ik niets verklappen :stuck_out_tongue_winking_eye:.

34 likes

Talkin about nostalgie :heart_eyes:

1 like

Puske en Piske en tante Boulimia en dan natuurlijk Lambuik en Jeroen! :musical_score:

1 like

Zalig

1 like

Leuk! Zijn de Watch Me! horloges toevallig ook gemodelleerd naar een bestaand model dat je kunt zien? Vaak geeft dat een kijkje in de persoonlijke voorkeuren/interesses van de tekenaar.

Zoals een goed horlogeverkoper betaamt … heeft hij ze in de voering van zijn jas zitten. En tsja, dan is het tock makkelijker om zakhorloges te tekenen :slight_smile:

3 likes

Mijn beste,

Om in Vlaamse termen te blijven, “Plezant”.
Dank voor het delen!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Haha. Leuk man Heb deze vroeger verslonden en moet ze nog steeds ergens hebben liggen (hoop ik).

1 like

Hier een doos vol op zolder. :joy:

2 likes