Op deze zaterdagnacht (of inmiddels zondagnacht) zit ik op het forum met gemixte gevoelens die ik graag onder de leden wil delen.
Ik heb op Chrono24 mijn droom horloge verkocht de Rado true Automatic, om zo weer ruimte in de horlogedoos te maken en natuurlijk budget om door te gaan naar het volgende droom horloge. ( Hier later meer over).
Maar nu de offerte is geaccepteerd en het horloge is betaald denk ik dan achteraf toch, tja het doet wel even zeer nu het zo plots heel snel gaat.
Goed even het verhaal samenvatten, ik heb hier via het forum van een vriendelijk lid een Rado True automatic gekocht. Nieuwstaat met doos en papieren, een horloge die al tijden op mijn lijstje stond en altijd vrij onrealistisch leek. En plots kwam ik hem tegen, in budget, nieuwstaat, en doos en papieren erbij. Op een mooie zomeravond een paar uur in de auto en ik was een Rado rijker! Hoera.
(De ‘‘nieuwe’’ True om de pols.)
Mijn tweede Rado, want ik heb daarnaast ook nog een Coupole Classic. Alleen de klik die ik had met de Coupole kreeg ik niet met de True, veel gedragen sinds ik hem heb maar eraan hechten leek nooit het geval. (Tot nu blijkbaar). De Coupole heb ik vorig jaar nieuw gekocht ter viering van het 1 jarige bestaan van mijn zaak. Die heeft misschien ook extra plus punten door de emotionele waarde.
(Foto’tje van de Coupole ben zelf ook altijd gek op foto’s.)
Affin, hij is nu verkocht en dan moet ik maar niet gaan mekkeren zullen we maar zeggen zeker? Maar het doet wel even zeer nu afscheid te nemen. En misschien volgt er later wel spijt? Wie zal het zeggen maar dan ga ik weer lekker zoeken naar een mooie gebruikte True automatic want hij beviel zeker wel hele fijne kwaliteit en zit lekker licht om de pols. Ik vind Rado en ook de keramische modellen echt puik spul.
Ik ga morgen mijn middag lekker invullen door nog wat foto’s te schieten van de True, mooi voor in het boekje zullen we dan maar zeggen.
En voor nu, ga ik mezelf troosten met naar het kijken van mijn (hopelijk) volgende droom horloge die wel iets langer moet blijven namelijk een: Omega Speedmaster Reduced of een Rado Captain Cook
De True gaan we waarschijnlijk nooit meer tegenkomen, deze gaat richting tsjechië.
Bedankt voor het lezen, zover het verhaal over de Rado en ik mijn ei weer kwijt.