De kracht van HF

:thumbsup: Klasse

Dat doet @anon50762135EV bij mij nooit … raar hè #Geintje. Leuk verslag en bandjes helemaal top @faeshaas

1 like

Heb ik ook al meegemaakt bij twee forumledem, die mij het aangekochte horloge opstuurden voordat mijn centen waren aangekomen. Zeeer hartverwarmend.

Ik heb ook al eens het andere extreme meegemaakt. Een Duitser koopt van mij een wit mini monster. Maar de betaling komt maar niet aan. Die Duitser werd na bijna 3 (!) weken wanhopig. Zijn centen weg, maar ik kreeg niets.

Beide zijn we blijven communiceren. Ik geduldig wachten, en hij ongeduldig, maar steeds correct.

Na bijna drie weken heeft zijn bank toegegeven dat zijn betaling niet werd uitgevoerd. En dit omwille van een software update.

Ooit, 1981! verkocht ik mijn racefiets en gaf hem mee samen met mijn bankrekeningnummer. En jawel enige dagen later stond het bedrag met bedankje voor vertrouwen op mijn rekening. Sommige dingen lijken bij sommige mens-typen gelukkig hetzelfde te blijven!
HOERA! :kissing_heart:

zoiets zou je met een Marktplaats-verkoop inderdaad nooit doen. Inderdaad de kracht van dit forum!

Eerlijk is eerlijk, ik ben alleen maar fijne mensen tegengekomen via het HF… :kissing_heart:

Goed forum vooral betrouwbaar…

1 like

Hoewel ook helaas een paar rotte appels zien posten. Voor sommigen misschien “grappig”, zoals je brallende voetbalhooligans “leuk” zou kunnen vinden. Gelukkig zie ik die niet te vaak, maar ze verlagen dan wel het niveau hier.

Leuk om te lezen, en ik heb ook alleen maar goede ervaringen met dit forum!

Ik ben relatief nieuw, maar wat ik echt fijn vind hier is dat je gewoon kunt kopen, zonder bang te hoeven zijn een kat in de zak te kopen. Het voelt veel betrouwbaarder dan MP aan.

Daarnaast wordt er heel goed op nieuwe leden in het voorsteltopic gereageerd, heel veel tips en voorbeelden! Dank daarvoor!

Als ik dan wel een minpuntje mag plaatsen:
Ik heb nu twee aankopen gedaan en heb een derde op het oog, alleen om die derde te kunnen kopen moet een anders verkocht gaan worden en dat lukt dus niet als nieuw lid…

Heb ik dan met 2 aankopen nog niet genoeg “credits verdiend”? :wink:

Dus eigenlijk is het nu wachten op level 3, voordat ik “verder” kan…

Maar de horlogehobby, als ik het al zo mag noemen, werkt dankzij HF verslavend!

Helaas heb je nooit garantie hierop. Ook hier kan het misgaan dus wees altijd alert.

1 like

Maar daar is het “ervaringen met” topic voor toch?
Al stond inderdaad de verkoper van gisteren, waar ik de Steinhart van heb overgenomen, niet in het topic.