Vandaag binnengekregen, overgenomen van Erik(RW). Ik zat het pakket op mijn werk te volgen en om half 1 vanmiddag afgeleverd dus toen ik om 3 uur naar huis reed vanmiddag ging het iets sneller dan normaal.
Steinhart Triton
April dit jaar was een voor mij bijzonder(moeilijke) maand en het toeval wilde dat het horloge van Erik in april van dit jaar gemaakt was en daarnaast ook het model was dat nog ontbrak in mijn bescheiden verzameling. Ik heb een mooi horloge erbij die mij herinnert aan een heel bijzonder mens, lieve zorgzame vader en een hele goede vriend.
Dank allemaal en na een dag dragen moet ik zeggen dat deze bijzonder comfortabel is. Hij lijkt groot, maar door de lugs draagt hij een stuk kleiner en dat voor een 45 mm.
De doos zit nu vol. Januari komt er alweer iets nieuws binnen en de aankoop voor februari staat ook alweer gepland, maar deze triton zal me de eerstkomende weken gaan vergezellen.
Erik heeft er een rubberen en bruin leren band bij gedaan, ik ben er benieuwd naar en ga er wat mee experimenteren de komende dagen.
Dank allemaal en na een dag dragen moet ik zeggen
dat deze bijzonder comfortabel is. Hij lijkt
groot, maar door de lugs draagt hij een stuk
kleiner en dat voor een 45 mm.
De doos zit nu vol. Januari komt er alweer iets
nieuws binnen en de aankoop voor februari staat
ook alweer gepland, maar deze triton zal me de
eerstkomende weken gaan vergezellen.
Erik heeft er een rubberen en bruin leren band bij
gedaan, ik ben er benieuwd naar en ga er wat mee
experimenteren de komende dagen.
Ik heb zowel de rubberen (nieuwe stijl sluiting, de oude sloot niet goed), de ‘verrubberde leer’ (uhm… leer met rubber coating zeg maar), de stalen band en verschillende kleuren leer van Steinhart. Maar ook andere bandjes passen er goed bij. Vind zelf de dikkere banden van Dstraps of Toshi er beter bij passen dan de net iets te dunne leren van Steinhart. Die staan denk die beter bij de Pilot en Marine lijnen passen.