De laatste Etappe.. Incoming: Raketa President "Russische Rolex"

Goed he?.. 't hoeft niet persé een peperduur horloge te zijn om er een mooi verhaal aan te knopen… :slight_smile:

'k ga nog een keer op zoek naar een Ruhla of iets van die strekking… en dan kijken of we het record kunnen breken… :smiley:

2 likes

Dit is het best lopende topic voor een horloge van 2 tientjes ever :sunglasses:

nou… 2 tientjes was ie niet… $100,-, maar dan nog… inderdaad… geen heel duur exemplaat…

tja als dit een mooi verhaal is dan is Gigli een goede film…

1 like

Beetje Stephen King, geweldige opbouw met vaak een teleurstellend einde.
Ik had gehoopt op een soort Titanen strijd zoals tussen Badr hari en Rico Verhoeven (wat ook uiterst teleurstellend was, maar dat terzijde)

Maar dan tussen Arie en de vermeend incompetente pakketbezorger.

Ik zag de tanden en stoeptegels al in het rond vliegen.
Maar nee hoor, keurig bezorgd en tot tevredenheid in ontvangst genomen.:disappointed:

Typisch King, maar nu onze eigen “King”:joy:
Maar goed Arie, van harte met je aanwinst.:slight_smile:

1 like

Kijk wel uit hè, als je straks je eigen duurdere lijn wilt uitbrengen denkt men ook dat er een mooi verhaal aan vastgeknoopt zit.:yum:
Waarmee je overigens niet gaat afwijken van de gerenommeerde merken. :wink:

Nou @Arie_Kabaalstra , alle gekheid op een stokje , om even een tegengeluid te laten horen: ik vind het serieus een leuk ding.
Enigzins fout maar bij mij hebben oude russen een vrijbrief om fout te zijn. :thumbsup:

Ik heb genoten van dit avontuur. Het was leuk om te lezen en de ontwikkelingen te volgen. Ik kan me voorstellen dat je meer geniet van je nieuwe aanwinst als er zo’n verhaal aan vast zit dan wanneer je hem om de hoek koopt.

't is nog niet helemaal over… Nu de jacht op een Jubilee bandje nog… eens een duik in de baai nemen… en dan zien of ik dichter bij huis wat kan vinden…

mocht iemand een suggestie hebben… i’m all ears…!

hoeveel mm bandaanzet?

18 mm, 't is maar een klein horloge… 36.5 mm

ik heb nog wel een 19mm liggen, die krijg jij vast passend

hejje doar 'n ploatje van?

1 like

Doek vamaamt ee’bm mien jong.

1 like

da’s goud kearl… :slight_smile:

2 likes

it bint er twieje trouw’ns

dzjoe bie lie is doehblee, en ervee es daas enne oistuhr

1 like