De Laatste van het jaar: Steinhart Nav B-Uhr Limited Gold Edition

Nou ja, ik weet natuurlijk niet wat mijn vrouw ergens in huis verstopt heeft voor de feestdagen. Maar anders is dit toch wel een mooie afsluiting van 2009: de Steinhart Nav B-Uhr Limited Gold Edition, nr 247/333.

Overgenomen van een forumlid op die andere horlogesite, is nog helemaal nieuw, bijna ongedragen. Er zitten drie leren Steinhart-straps bij: 2 donkerbruine en 1 lichtbruine (Chesterfield noemt Steinhart het) en een tweede buckle (polished).

Toch wel heel veel moois voor eigenlijk heel weinig geld.

De verpakking

Ja, het is echt een Limited!

De complete set

De Steinhart…

Toch wel mooi, he?

Enige wat ik nog mis is een zwarte band, maar daar heb ik al contact over met Gunther, dus dat komt wel goed.

Eric

van harte met je nieuwe aanwinst, mooie klok (tu)
en veel plezier ermee …ook erg mooi compleet zo bw met kist en banden :slight_smile:

EricPP , Mooie Klok! veel plezier ermee!(tu) en ook jij uiteraard welkom bij de familie…:smiley:

idd een mooie complete set, gefeliciteerd met deze aanwinst!

Mooie steinhart veel te veel klok voor veel te weinig geld

gefeliciteerd

Als Guenter erachter gaat komen(als ie het al niet is) dat sommige merken exact hetzelfde verkopen maar dan voor ruim 7 keer de prijs dan moet je er niet gek van op staan te kijken dat de prijzen wel eens in de toekomst een stuk hoger komen te liggen.

Als ik heel eerlijk ben zijn de prijzen die hij nu hanteert en voor de kwaliteit die hij levert echt belachelijk laag. Je moet, vind ik er nu echt van profiteren. De meeste andere merken die een Flieger in hun progamma hebben zitten zijn bij altijd al 2 keer zo duur.

Vroegah>X hadden we Glashutte orignal en die waren niet aan de straatstenen te verkopen en nu zijn ze niet te betalen. Niet dat dat zo snel met Steinhart zal gebeuren maar dat de prijzen in de toekomst een stuk hoger komen te liggen daar ben ik wel van overtuigd.
Want de prijs / kwaliteit is absoluut niet echt in evenwicht, wat een ongelooflijk veel kwaliteit krijg je voor deze lage prijs, en het bewijs heb ik nu om m,n pols liggen:~
Ik ben zeer kritisch als het om afwerking gaat met horloges maar de afwerking van deze klok is absoluut top!(tu)

Heel mooi hoor, gefeliciteerd! (tu)

Mooi hoor! Ik denk dat die grove donkerbruine band (voor de kijkers rechts in de doos) hem heel goed zal staan. Veel plezier ermee!

Mooi hoor! En echt enorm veel waar voor je geld (schitterend, die doos met toebehoren!)

Gr.Joep