De Limited Edition 2006 is bekend!

De Limited Edition 2006 is bekend! Voordat ik deze namens de werkgroep aan u voorstel eerst even een korte uitleg over hoe we hiertoe gekomen zijn.

Er is lange tijd met Frederique Constants geproken maar uit het voorstel dat FC uiteindelijk deed bleek dat we prijstechnisch te ver uit elkaar lagen om tot een limited te komen. FC rekende meer voor een limited dan in de winkel en zat 200 tot 250 euro per horloge boven ons budget. Helaas, maar dat kan niet.

Tegelijkertijd was er nog contact met een ander merk, iets wat voortgevloeid is uit 2004. En zij kwamen met een voorstel dat we niet konden weigeren! We waren er als werkgroep al snel uit dat we u dit niet konden onthouden en waren ook zo enthousiast dat we dachten dat dit gelijk het horloge voor 2006 zou moeten worden. Dit hield wel in dat er geen inspraak mogelijk zou zijn vanaf het forum maar wij vonden dat het voorstel (geënt op een ontwerp van ons zelf uit 2004) zo volledig voldeed aan al onze wensen dat we dit, hoe jammer het ook is, voor lief moesten nemen.

Verder hebben we het over de naamsvermelding gehad en waren het unaniem eens dat deze van horloge.pagina.nl moest veranderen in horlogeforum.nl.
Waarom? De naam horloge.pagina.nl bestaat niet meer, de pagina heet al weer een tijdje horloge.startpagina.nl. Nu konden we dus kiezen om er of horlogeforum.nl op te zetten of horloge.startpagina.nl. De voorkeur van de werkgroep ging toen unaniem uit naar horlogeforum.nl. Het is korter en iedereen kent elkaar via het horlogeforum.nl. Vroeger had het prikbord geen eigen naam dus toen was horloge.pagina.nl logisch, vorig jaar ook omdat het historisch zo gegroeid was maar dit jaar bestaat horloge.pagina.nl niet meer. Dus vandaar.

Later op de dag zullen we alle gegevens aan u presenteren, nog een beetje geduld, aub. Wij beseffen ons dat we nooit één horloge kunnen voorstellen dat voldoet aan ieders eisen maar hopen dat de Limited Edition voor het grootste deel van u een schot in de roos zal zijn!

Ik ben benieuwd.

x(

… ik zal vandaag regelmatig even kijken of er al nieuws is!

ik ben benieuwd

Ik ben benieuwd. :smiley:

Hij staat er al op JW (ander topic) :smiley: