De magie van een Monster

Velen zullen het Monster kwalificeren als lelijk of niet om aan te zien.
Anderen zweren erbij en doen alle moeite om alle modellen te verzamelen.

Tot voor kort had ook ik nog nooit van deze klok gehoord. Nieuwsgierig geraakt op dit forum ben ik recent overgegaan tot de aanschaf van inmiddels 3 varianten; de zwarte, oranje en de rode. Resultaat: nog nooit is het een horloge gelukt om mijn intense voorkeur voor mijn Rolex Sub te doorbreken. Ik draag het zwarte Monster nu al enkele dagen achter elkaar. Heb wel vandaag een ander bandje gemonteerd wat voor mij het draagcomfort alleen nog maar zal verbeteren. Waar leidt dit heen??

Kan iemand mij uitleggen wat de magie is van een Monster???
Ikzelf heb er geen verklaring voor!!

Groeten,

Ron.

Ja ze voelen gewoon als een echt dik solide horloge, ik vind het ook 1 van mijn favorieten!

Het zijn gewoon super horloges voor een paar centen. Waar dit heen leidt? Ik denk naar een blauwe en gele uitvoering :wink:

Waar dit heen leidt? Geen idee, maar dit is nou wat we hier het ‘Seiko-virus’ noemen! :smiley: Genezen is onmogelijk. Je bent reddeloos verloren! :wink:

Zelf heb ik overigens (nog) geen Monster, maar je hoort er doorgaans alleen maar positiefs over.

Klassiek geval van een Seiko infectie, gaat nooit meer over, helaas:)

Mijn beste,

Het geheim van de kracht der ‘Monsters’ ligt verscholen in de unieke prijs kwaliteit verhouding, de kloeke uitstraling, het praktisch vernuft en de verscheidenheid aan modellen welke van menig passionist een ware verzamelaar maakt.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Coenraad, je inspireert me…

Menigeen heeft een welhaast morbide hang naar het bijzondere, voorwaar het extreme zelfs. Het opperste blingblingproduct dat gespeend is van elke vulgariteit, doch tal van argeloze voorbijgangers naar adem doet snakken. Kortom een eyecatcher die niet ontsierd wordt door goud, glitter en edelstenen, maar zijn uitstraling ontleent aan een eerlijk vollemaansgezicht - in welke kleur dan ook, wij zijn onbevooroordeeld - robuuste falluswijzers en een stalen rand als die van een putdeksel, maar dan blank geschuurd. Wie wil nou niet zo’n ding? Rob, zet je kruistocht voort tot er geen Nederlander meer monsterloos rondloopt.

het monster is niet mijn mooiste horloge, ik denk wel het geweldigste horloge uit mijn collectie, toevallig gisteren weer eens uit de last getrokken en omgedaan.

In jou collectie vind ik het zelfs je mooiste horloge ( het zwarte monster ) !

Ik denk dat dit inderdaad de verklaring is die het dichst bij de werkelijkheid komt. Bedankt!

Groeten,

Ron.

Zeker schrijver van beroep?!