De MAGRETTE met 18 kiekjes van dit horloge

Omdat ik had verwacht dat er wel 8 anderen dit horloge zouden poste…
maar niet is gebeurt hierbij de…

Warm gemaakt door de STEVO inkoopactie voor de MAGRETTE. Op het dzvl forum.
Heb ik er 1 besteld. Dit ging vlot en zeer soepel en vorige vrijdag heb ik de klok opgeraapt bij STEVO. De klok heeft geen doos wel papieren en is geleverd met een extra band. De huidige band is niet echt soepel en zal binnenkort worden vervangen.

De 1e indruk is mwah de klok is groot maar toont niet groot dit komt door de schuine bezel en de rode cijfers op de wijzerplaat. De rode cijfers zijn slecht leesbaar alleen bij voldoende licht is het goed leesbaar. Verder heeft het model geen secondewijzer en datum ik mis dit niet op dit horloge.

Specs:
Movement: MIYOTA 21 jewels Automatic
Case Diameter: 45mm excluding the crown, polished Stainless Steel
Crown: Screw down
Crystal: Sapphire
Water-resistance: 3 ATM (approx 100ft)
Strap: 24mm Leather
Buckle: Polished stainless steel
http://www.magrette.com/index.php

Vanmiddag leek het wel lente dus gauw de MAGRETTE in de tuinstoel gelegd voor een paar kiekjes voordat ik erin ging zitten.
En nu de 18 kiekjes van de MAGRETTE.

Gefeliciteerd met je aanwinst Tony!
Hoewel ik het horloge mooi vind en ik deze aktie heb gemist zal het op DZVL dan wel een hele discussie hebben gegeven gezien het ANONIMO “karakter” van dit horloge? Zeker gezien de discussie over de Alpha’s aldaar.

Hallo Tony,

Gefeliciteerd met dit leuke horloge! ‘Het is niet alles goud wat er blinkt’, maar deze schittert flink in het zonnetje:). Mooie foto’s, petje af.

Groeten, Tom Vreeken.

Jawel het geeft wel discussie… maar ja dat is bijna met alles :wink:

Je kunt er ook trekjes van Panerai in vinden.

Als ik het goed begrijp heeft hij zich laten inspireren door…

“Anonimo meets Panerai” ?
Ben niet zo kapot van de rode 12-24 hr schaalverdeling, maar verder ziet 't er goed uit…!

Veel plezier ermee

Groet
Mark

de rode schaal had voor mij ook niet gehoeven…

het heeft wel als voordeel (als je het zo wilt zien) dat het de klok ogenschijnlijk kleiner maakt.

Mijn beste,

Is de tijd onderweg naar iets
of is het maar een weg van ‘niets’

is de tijd …… zomaar leven
of een deel van het grote plan
soms kom je iets eeuwigs tegen
en heel even denk je dan:

dat op een zonnige dag, de tijd kan stralen
en dit geen één, geen twee, geen drie, maar achttien malen.

Coenraad.

Overigens een prachtig horloge en de complimenten voor de fraaie foto’s. .:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Dat ziet er goed uit, Tony! (tu) Hij heeft inderdaad wel wat Anonimo-trekjes, maar daar zou ik niet zo van wakkerliggen. Wat ik persoonlijk wel zou missen, is de secondewijzer.