Ik wil wat zij roken.
Uit de Aqua brochure. Tip van @Fate_Amenable_To_Change die mij vroeg of ik die Nomos brochure die ik hem had gegeven, zelf wel had gelezen.
Ik wil wat zij roken.
Uit de Aqua brochure. Tip van @Fate_Amenable_To_Change die mij vroeg of ik die Nomos brochure die ik hem had gegeven, zelf wel had gelezen.
Geweldig toch
Voordat ze dat soort volk in gingen huren waren die horloges nog betaalbaar…
Wat zij roken?
Die hebben gewoon eerst een klein biertje gedronken …
Bier & tieten!!!
Ow, en horloges, voor ontopic.
Like Helena’s swimsuit
Hahaha geniaal toch!!!
staat toch op die glazen?
HB
horloges en bier
Zo hadden ze een aantal jaar geleden ook een geweldig boekje. Heb ik hier ergens liggen, erg vermakelijk. Zal eens zien of ik hem kan vinden.
En dan zeggen dat die Duitsers geen humor hebben (Okay, het verzamelwerk “100 jaar Duitse humor” is waarschijnlijk dunner dan deze brochure…)
Als ik “Helena” en “Swimsuit” google, wordt ik dood gegooid met links naar Dead or Alive Extreme 3. Een beach volleybal spel op de PS4.
Ligt dat resultaat aan mij, of krijgen jullie het ook? Zieke Japanse shit. God bless Japan.
Ik krijg deze. Op zich best toepasselijk, want dat stukje ging over de rode variant. Geen badpak, maar je kunt wel haar kruis zien.
Het is duidelijk, jij moet de Nomos encyclopeadia hebben. Weet niet of die nog te koop is, maar je kan hem wel van mij lenen. Heb ik sierlijk om moeten lachen.
Hahahahaha
Een beachvolleybal spel dat Dead or Alive heet?
Dead or Alive (DoA) was back in the day een heel populaire beat-em-up (zo iets als Mortal Kombat of Streetfighter) maar dan met anime poppetjes. Er zaten ook een aantal dames tussen, en toen ontstond bij de maker het idee om die dames in kleine bikinietjes te hijsen en er een beach volley spin off game van te maken. Was, begrijpelijkerwijs, een dikke hit onder pubers.
Zo’n grote hit dat er drie versies van uitgebracht zijn en het inmiddels op de PS4 leeft. En op de Vita.