De meest exotische horlogeband voor m'n Panerai!

De een vind het ws. niks, de ander misschien wel, ik vind het super :smiley:

Via paneristi.com kwam ik in aanraking met Ray van Paneray.com die echt waanzinnig mooie banden maakt. Ik was al een tijd op zoek naar een bruine hornback maar wat ik bij hem zag vond ik nog mooier, een echt staartstuk!

Even mailen, doorgeven wat ik precies wilde alsmede de maten et voila, 3 weken later op de deurmat. Hij is nog vetter dan ik verwachtte (tu)

Maar ja, je moet er van houden :wink:

Apart is het zeker. Maar ik krijg er toch een beetje een mismaakte schaamplippen associatie bij, sorry :wink: Zal wel aan mij liggen :smiley:

Desalniettemin gefeliciteerd!

Kan me voorstellen dat je het gaaf vindt (tu)
Ik vind het net een stap te ver.

Gefeliciteerd!

De bovenkant is top, dat staartstuk vind ik echt verschrikkelijk.

Nee, hier wordt je PAM niet mooier van.
Een band hoort een horloge aan te vullen, deze band wordt aangevuld door het horloge.

De een denkt aan mismaakte schaamlippen, de andere aan Rotterdamse ordi-chic.
Maar ik moet toegeven, bij een brute Panerai heeft het iets…

Zou ook niks voor mij zijn. Wel apart, maar lijkt me ook niet echt praktisch.

Er zijn grenzen :smiley:

Ben er niet weg van, boven stuk vind ik mooi grof, maar onder nee, maar ja het gaat er om dat jij het te gek vind natuurlijk!

(vind je Panerai wel erg mooi, ooit misschien een Panerai 40 mm voor mij ooit ooit ooit :slight_smile: )

Poeh, nee dat is voor mij ook te …

Hoe kan je dit mooi vinden…?
Verschrikkelijk.

Ai! pijnlijk… de ogen doen pijn!::o zonde van zo,n schitterende klok, Panerai of niet, dit verdiend deze klok niet.

Nee. De kant van de gesp vind ik erg mooi… Het staartstuk niet…

Sorry maar het is zonde van de krokodil.

Zo, als je dit aan de douane op Schiphol laat zien, mag je in een apart kamertje gaan zitten voor een gesprek. Trefwoord is dan ‘Cites’… Misschien mag je 'm houden, maar je bent dan wel een paar uur verder voordat je verder mag. Conclusie: neem 'm niet mee als je op vakantie gaat.

Menno

'N beetje vreemd, maar eigenlijk best lekker! Héél apart!

spuuglelijk hoe verneuk ik mijn horloge!!! :slight_smile:

Bedankt voor de reacties en ik kan me er iets bij voorstellen want dit is absoluut geen alledaagse band. Het is een kwestie van smaak en in dit geval inderdaad heel erg niche, je zou hem eigenlijk in het echt moeten zien :slight_smile:

Mbt Cites, het is chinese alligator dus zou volgens mij geen probleem moeten zijn, desondanks zal ik er inderdaad niet mee door de douane proberen te gaan.

Groet,

Marc

Als ik nou tegen jou zeg wat een prachtige band is dat maar wat voor klokje
hangt daar aan?
Of heb je het liever andersom?

Dit valt alleen nog maar te overtreffen door een hele kop om je pols te hangen.