De Meeting: 17 december (?) en programma voorstellen

Ik wilde als voorstel een discussie starten over de meeting in december.

Het lijkt mij in verband met de levering van de Fortis Limited en in ogenschouw nemende dat de meeste mensen op zondag danwel religieuze danwel sportieve verplichtingen hebben, het beste om op zaterdag 17 december de meeting te houden. Door dit lang van tevoren af te spreken kunnen we hier eventueel zelfs rekening mee houden in onze agenda’s. Als tijdstip denk ik aan de middag, rond een uur of 3.

Als lokatie lijkt mij een lokatie centraal in Nederland in een hotel het beste. Welke lokatie hadden we vorig jaar ook alweer? Ik vond die bar erg gezellig en ik neem aan dat de verbouwing klaar is. ]

edit: Geen goed idee, dit was in Eindhoven en dat ligt niet echt centraal.

Voorstel: De Bitsche Hoek in de Bilt: http://microsite.biltschehoek.valk.com/pages/Default.aspx?ID=554 ###

Tot zover staat op het programma om te beginnen natuurlijk de uitreiking van de horloge.pagina.nl Limited Edition 2005! Ook zal RussWatch.nl haar collectie laten zien.

Verdere voorstellen:

  • Een professionele fotograaf die foto’s van je mooiste horloges maakt. Deze kun je terplekke bestellen en krijg je daarna thuisgestuurd. Ik kan me voorstellen dat dit van 20x26 tot posterformaat kan! Deze man komt natuurlijk niet voor drie foto’s dus graag je mening hierover!
  • Borrel en eventueel diner.

Ik weet dat je nooit een datum kunt vinden waarop iedereen kan dus flexibiliteit is in deze gevraagd, ik hoop dat jullie allemaal op de voorgestelde datum en tijdstip kunnen of er voor kunnen zorgen dat je kunt.

Toegang tot de meeting is open voor iedereen (lezer en poster) van HorlogeForum.nl en DeZinVanLuxe, de insteek is gezellig kletsen over horloges en what not.
Heb je ook een leuk voorstel voor het programma? Doe het hier!
En oh ja, kom je (waarschijnlijk) wel of niet?

Ik kom waarschijnlijk wel.
Vorig jaar zaten we in Eindhoven. Ze hebben nu er een heel stuk bijgebouwd. Het was vorig jaar wel een hele route die je moest lopen.
Het was echter wel toeval dat dit nog vrij was.
Kan wel eens informeren naar iets meer prive.
We zaten toen vrij achteraf in een barretje (wel erg mooi) Een apart zaaltje huren was ook een optie.
Kostte toen geloof ik 147 euro incl. persoonlijke bediening.

Diner lijkt me erg leuk, maar niet bij van der valk.
Fotograaf vind ik wel leuk, maar aangezien ik zelf vrij aardig fotos kan maken, vind ik het persoonlijk niet echt noodzakelijk.
Ligt vooral aan de prijs, of ik dan een foto laat maken.

Eindhoven is qua ligging geen goed idee, het moet centraler.
De uitreiking werd toen geloof ik tijdens een al eerder georganiseerde meeting gedaan in plaats van andersom…

Klopt ja, het was een spontane meeting waarbij toen ook nog de uitreiking kwam.

Utrecht is denk ik voor de meeste het centraal.
Gewoon even inventariseren waar de meeste mensen vandaan komen en daaruit een plaats pakken.
Van de Valks te over.

Iets dat (redelijk) centraal ligt maar toch enige privacy heeft is misschien de Hoefslag in Bosch en Duin. Makkelijk bereikbaar van Utrecht met Openbaar Vervoer en parkeerruimte zat voor mensen die met de auto komen.

Hoe duur zouden die foto’s moeten zijn van de fotograaf en heeft die beste man mischien een site om wat voorbeelde te zien?

Vrees alleen dat het vrij prijzig zal zijn.
Utrecht lijkt me makkelijker te bereiken.

De17e kan ik niet aanwezig zijn ivm een weekendje (ver) weg. Ben helaas niet in de mogelijkheid dit nog te verzetten (vlucht reeds lang geboekt). Desalniettemin een goed idee! Een ieder veel plezier deze da.

Groeten, Gerwin

De fotograaf is een ideetje wat ik een tijdje geleden had. Een vriend van mijn broer is fotograaf en die doet wel eens juwelen fotograferen. Ik weet alleen niet of het voor de fotograaf rendabel te maken is om te komen. Als er bijvoorbeeld 20 man een poster van hun favoriete horloge laten maken en hij vraagt daar 10 euro (vind ik veel, maar is een voorbeeld) voor, heeft hij een omzet van 200 euro. Mijn reiskosten, ontwikkelingskosten enz enz blijft er niets over.

Mwoh, Henrik, dat moet je anders zien (en brengen naar de vriend van je broer): mooie gelegenheid om mooie horloges te aanschouwen, bij lief aankijken van de eigenaar misschien het horloge wel even om mogen doen en dan als toetje je mooiste foto ooit maken. Deze tegen kostprijs verkopen aan de eigenaar van het horloge en net als iedereen die aanwezig is de reiskosten etc. zelf betalen (misschien kan hij wel met jou carpoolen Henrik ;)). Zo heb je een hele mooie dag gehad, fotografeer je naast juwelen ook eens horloges en doe je een heleboel mensen een plezier.

Zou hij er in trappen?! Moet toegeven dat ik er wel vanuit ga dat hij dit als een hobby-dag ziet, geen winst hoeft te maken etc. Succes met overhalen!

Gerwin

Ik kan het proberen. Maar ik weet wel dat hij geen interesse in horloges heeft, hij draagt al jaren dezelfde Swatch die hij overigens gekregen heeft :smiley:

Wie kan er eigenlijk de 17de wel, en heeft er iemand een locatie in gedachte.
De tijd vliegt en de 17de is al heel snel

Op 17 december zal ik er (helaas!) niet bij kunnen zijn.

@Henrik: is de definitieve bestelling al geplaatst en hoeveel mensen doen er mee? Just curious… :smiley:

Ik had mij voorgenomen mij een beetje afzijdig te houden in deze draad. Dit omdat ik niet kan komen op de 17e. Maar wanneer er meer zijn die de voorkeur geven aan een andere datum doe ik weer volop mee!

Gerwin

De horloges zijn al ongeveer twee weken gelden besteld en er zijn er nog 4 beschikbaar. Ik heb net nog even een laatst mailingtje gedaan naar mensen die hebben gestemd op de Fortis en vergeten zijn deze te bestellen :smiley:
Nee hoor, er is geen koopverplichting. Maar even een kort berichtje gestuurd dat er nog 4 zijn.

De 17e is op zich een logische datum. Eerder kan niet (ze worden de 14e geleverd), een week later is te laat (kerst, drukte), door de weeks is geen optie en ik dacht dat de zaterdag aardig was om mensen met een bepaalde geloofsovertuiging of sportieve verplichting zo min mogelijk buiten te sluiten. Maar misschien kan Tom (of iemand anders) een polletje opzetten (ik weet niet hoe dat moet :() of het 17 of 18 moet worden/het beste uitkomt?

Iets als:

Ik kan de 17e (en kom dan ook).
Ik kan de 18e (en kom dan ook)
Ik kan beide data (en kom ook)
Ik kan niet

Hier even de Poll, je kunt stemmen door te klikken.

Edit: ga even een nieuwe poll maken, hier kun je vaker stemmen.

Tom, zet de poll even in een aparte topic, dan zet ik m vast.

Net te laat Henrik :wink:

Over welke tijd praten we dan ?
Want ik kan pas na 17.00 uur aanwezig zijn
maar ik hoor het allemaal wel

Zo rond een uur of 3. Maar het gaat wel een tijdje duren, dus je komt niet te laat.

Ik had gestemd dat ik de 17e niet kon maar 17:00 moet ik toch wel kunnen redden. Locatie maakt mij niet zoveel uit.