De meeting zonder ltd

…was, ondanks dat door overmacht de ltd’s 07 niet konden worden overhandigd erg gezellig. Bedankt allen!

Ik vind het ook telkens weer erg gezellig om met iedereen over horloges e.d. te praten. Leuk om te horen wat voor motieven mensen hebben om een bepaald horloge aan te schaffen.

Ik wil iedereen die eraan heeft meegewerkt en aanwezig was hartelijk bedanken. Volgend jaar weer zou ik zo zeggen.

Sluit ik me volledig bij aan !

Ook van mij een hartelijk dankjewel aan de organisatoren en aan de aanwezige forumleden. (tu)

Met Vriendelijke Groeten,

Morse.

Kon er helaas niet bij zijn, maar ben blij dat het allemaal doorging! Volgend jaar ben ik er bij! :slight_smile:

LeenV Schreef:

…was, ondanks dat door overmacht de
ltd’s 07 niet konden worden overhandigd erg
gezellig. Bedankt allen!

Sluit ik mij bij aan.

Ik vond het ook erg leuk! En hoewel ik bang was dat de opkomst tegen zou vallen omdat een aantal mensen om verschillende redenen maar ook (heel begrijpelijk) niet kwamen omdat de Limited er niet was vond ik deze (35 personen) toch nog heel redelijk!

Even wat foto’s! Ik post geen namen, mochten mensen het leuk vinden zichzelf te identificeren, be my guest!

Wat ik erg leuk vond is dat jong en oud was komen opdagen. Leuk te zien op deze foto, linksvoor de jongste en rechtsachter de oudste bezoeker. Let op, de meneer rechtsachter is de vader van de meneer rechtsvoor!

De hoek waar we de horloges van Prim eens een goede inspectie konden geven. Erg druk en erg leuk dat de Commercieel Directeur er voor uit Tsjechië was gekomen!

Of was hij toevallig toch al in Nederland? :smiley:
Er zaten iig erg mooie modellen bij!

Velen hadden enkele en sommigen dozen met met horloges meegenomen…

Zelfs uit België werd de meeting aangedaan! Met enkel erg mooie horloges!

Vlak bij de (mini)bar…

De tafel met horloges van Juwelier Verlinden http://www.verlinden.tv die heel vriendelijk niet alleen de erg mooie Watchwinder (twv 195 euro!) maar ook de drankjes aanboden! En dan ook nog iedereen een tasje met goodies meegaf… Hartelijk dank Juwelier Verlinden!
In de de Watchwinder zat het horloge (twv 495 euro!) dat door Auguste Reymond NL http://www.thewatchcollection.nl ter verloting aan was geboden!

Auguste Reymond NL legt uit wat er mis is gegaan met het horloge. Het had al gedurende de productie enkele tegenslagen te verwerken gehad omdat de plaat (die het natuurlijk een erg bijzonder horloge maakt) moeilijk te maken was. Dat maakt de Limited eigenlijk alleen maar specialer… nietwaar? Verder een raar en jammer idee dat het al bijna een week in NL en je er dan toch niet bij kunt door bureaucratie!

Men luisterde aandachtig.

En na nog een paar rondjes ging iedereen denk ik toch erg tevreden naar huis!

Ik heb veel plezier gehad en weer een paar hele mooie horloges mogen vasthouden!

Als je ook foto’s hebt gemaakt, post die er dan nog bij, ik mis zelf de tafel met goodies en misschien nog wat foto’s van de verloting, vooral van de Winder en het horloge!?

Zo te zien echt weer wat gemist… Volgende keer probeer ik er weer bij te zijn! Sommige namen zo te zien echt hun complete collectie mee, dat vind ik erg leuk.

Gezellige middag vooral om eens te horen waarom mensen in horlogeland bepaalde keuzes maken of juist niet maken
was natuurlijk helemaal top dat ik de gelukkige winnaar ben van de Auguste Reymond
eerst geen enkel horloge van dit merk en dan worden het er twee in een week
groeten

Henk

Voor mij de eerste keer, leuk om andere fanaten te ontmoeten en…te horen dat zij thuis hetzelfde probleem hebben als ik: “moet je nou zo nodig weeeeer een horloge kopen?” Ik dacht altijd (onnozele ziel die ik ben) dat ik de enige was… maar het komt vaker voor heb ik gemerkt. Jammer dat de ltd’s er niet waren, maar zouden we volgend jaar wellicht iets meer “body” kunnen geven aan het geheel? Een leverancier van opbergdozen, winders, boeken of een uitgever uitnodigen? Ik heb ooit eens een lezing bijgewoond over het begrip tijd: zeer boeiend! Was dat Karel Huber van oo24? Wil zo iemand wel komen voor zo’n klein groepje? Of zou je een grotere groep bij elkaar kunnen krijgen een grotere ruimte en 1 of 2 fabrikanten of juweliers.
Of loop ik nou te hard van stapel?
Graag reacties

was een leuke meeting gisteren. Mijn dank gaat uit naar:
de organisatoren
Prim Holland (voor het showen van hun collectie)
de sponsoren (voor de drankjes en goodiebag…)
de aanwezige forumleden (voor het meenemen van (delen) hun verzameling)
Tot een volgende keer!!

Groet Arno.

Gefeliciteerd!

Gr, Tom Vreeken.

De meeting was ( wederom) zeer geslaagd .
Van jong tot oud was aanwezig , inderdaad op zeer hoog niveau !
Ik zat aan tafel met de oudste aanwezige ( mijn Vader , 86 jaar) en de jongste ( een mede-Forum-lid’s zoon , oud 12 jaar ) , en beiden zeer geinteresseerd !
Dank , organisatoren , voor de ontvangst , de presentatie , de versnaperingen , de “goodies”, ““and last but not least”” , de geweldige prijs van de laatste verlotings-ronde !!!
Graag tot de volgende keer , hartelijke groeten allen ,
Peter Peters

Wauw, aan de foto’s te zien is zo’n meeting echt leuk! Ik zou er ook wel naartoe willen volgend jaar! Welk type van Reymond is de limited eigenlijk geworden?

even zoeken op limited 2007 en je vind het vanzelf.