De Mijlpaal van Bravur: de geschiedenis vervolgt

Ik heb hem zojuist afgelezen

3 likes

Tja, daar heb ik weinig op terug. Verder lezen als die ligt te maffen?

1 like

Ah kijk nu. Fijn dat er zowaar nog 1 bravur eigenaar is hier.
Het model wat je hebt vind ik mooi. Deze heb ik enigszins recent willen bestellen, maar was niet meer leverbaar helaas… mooi voor jou dat je hem hebt kunnen bemachtigen.
Veel draagplezier :slight_smile:

Hier voor de sfeer een kiekje van die van mij:

4 likes

We zijn echt wel blij met verhalen over nieuwe horloges, micro brands enz. Maar iets korter en bondiger maakt het wel aantrekkelijker om te lezen.

2 likes

Dat is nou ook toeval. Laat dat nou net degene zijn die ik recentelijk heb toegevoegd. Ware dat dan met de licht geüpdate wijzerplaat

2 likes

Dat zou natuurlijk kunnen, maar tegelijkertijd is daar nu juist al zoveel van. Een beetje diepgang over nieuwe ontdekkingen of langdurige liefdes is wat mij betreft wat mist. Zo zie ik sowieso weinig gedegen ā€˜recensies’ op HF, misschien omdat daarvoor ook geen categorie bestaat. Dat nodigt niet echt uit en hetgeen meer moeite kost sneeuwt sneller onder. Gedetailleerde stukken zijn frequenter in de vintage sectie.

2 likes

Prachtig verhaal maar vooral wat een schitterend horloge!

2 likes

Ja de plaat is later veranderd weet ik idd.
Mijne is van 2021. Ik dacht dat ik de enige was hier. Leuk dat je ook een bw003 hebt! Heb je een foto? Ben wel benieuwd naar de vernieuwde plaat.

2 likes

Nu even niet bij de hand, maar ja, die had ik eigenlijk als deel twee op deze post ook al gefotografeerd. Het is duidelijk dat een deel twee te ver gegrepen was!

2 likes

Goed verhaal denk ik, niet alles gelezen :smile: Leuk horloge.

2 likes

Dat is goed maar je kunt je zinnen wat korter maken, maar wellicht is dat Hollandse nuchterheid.

Die heb ik alleen met vrouwen. Persoonlijk vind ik ā€œverliefd op een horlogeā€ nergens op slaan, ik zie het wel vaker op het HF. Het is gewoon een pols sierraad met een mooi stukje techniek erin, geen levend wezen.

Geen slecht idee, leg het eens voor aan de forumleiding.

1 like

Nou ik je toch heb, wat betekenen dit soort vervangingen. Word jij of ik gecensureerd?

2 likes

Nee hoor, niks censuur ofzo. Kun je zelf ook. Soort spoiler alert.:grin:

2 likes

Als je bij het schrijven van een post rechtsboven op instellingen tikt, kun je het blurren vinden.

2 likes

Ik mix bewust. Lange zinnen en plak woorden vind ik een mooi aspect van germaanse talen.

Wie weet kan ik worden betrapt op het tegendeel, maar zou liever spreken over liefde voor een horloge. Natuurlijk staat het ieder vrij andere woorden te gebruiken. Ik denk ook dat over het algemeen een diepe waardering passender is dan liefde. Liefde komt waarschijnlijk pas om de hoek kijken als er een echte persoonlijke band is gevormd. Maar zoals velen ook doen in het niet-materiƫle leven kunnen zelf liefdes worden ingewisseld, dus is dat nu wezenlijk zo anders?

Moeten we daarvoor @Jur taggen? Ik heb zo gauw geen andere namen paraat.

3 likes

Ok, maar wat moet ik daaraan nu aflezen vraag ik me af? De strike-through als stijlvorm snap ik nog wel…

1 like

Het is een grapje… trouwens voor betaalbare eta 2892 calibers kun je eens bij Longines kijken. Die zit in een licht gemodificeerde vorm, in veel van hun modellen.

2 likes

Smaken verschillen. De 1 vind het lezen van een dik boek leuk, de ander is meer van stripboeken en dan meestal man. :face_with_hand_over_mouth: Ik vind het altijd leuk om iemand z’n passie mee te mogen ervaren. :blush:

3 likes

Mooi horloges heeft dit merk, helaas niet meer te bestellen. +1 voor je verhaal.

2 likes

Ik ben man en technicus, kun je nagaan :grin:

3 likes