Niks mis mee, leuke specs, Solar, normale datum weergave, niet die vreemde blauwe en rode strepen erop, maar door de beperkte rotatie in mijn pols niet afleesbaar.
Waar ging het nog meer mis?
Voor mij de definitieve conclusie dat ik geen mod-drager ben. Zoveel voorplezier gehad met het denkwerk, inkopen van de onderdelen en het mix & match proces… Maar toen was de mod af en heb ik 'm letterlijk één keer gedragen
voor mij ook een g-shock, de 5000U, zit best hoog op de pols terwijl zeg maar de bezel niet genoeg naar naar beneden doorloopt, staat bij mij heel gek.
oja, de yema LED kickstarter, super mooi op een plaatje, vond de bracelet echt niet fijn
De Steinhart Apollon, mooi qua afwerking, goede specs, eigen gezicht, draagt lekker want is niet zwaar, goed uurwerk en goed afgeregeld, goede lumen…
Alle redenen om hem te komen maar geen klik mee.
Deze twee. De Mondaine was het eerste horloge dat ik kocht. Best mooi, maar hij was niet goed afleesbaar.
De Casio vond ik er grappig uitzien, maar ik heb hem misschien een half uur gedragen.
Ze zijn beiden de deur uit.
Ik had weer teveel vertrouwen in Seiko, maar helaas: de bezel stond uiteraard weer niet goed uitgelijnd. En hij draag niet mooi op iets anders dan de rubber strap, maar die heeft een dikke sluiting en metalen keeper die overal blijft aan haken.
Niets mis met het horloge ansich, maar ben gewoon geen quartz fan. En na het lezen dat het merk de bijnaam was die andere surfers aan de maker van dit horloge gaven, sprak het merk, wat me al niet echt aansprak, me helemaal niet meer aan.