Dé miskoop van 2022

Met al het geflipper gaat het wel eens mis, dingen zijn toch anders, vallen tegen of anderszins.
Dé miskoop voor mij was deze

Niks mis mee, leuke specs, Solar, normale datum weergave, niet die vreemde blauwe en rode strepen erop, maar door de beperkte rotatie in mijn pols niet afleesbaar.
Waar ging het nog meer mis?

28 likes

Deze:afbeelding
Mooi vanaf het plaatje maar in het echt kon ik mij niet zetten over de rosé goud en aventurijn combinatie. Helaas :expressionless:

11 likes

Nee niet t horloge, maar die MN strap.
Wat irritant ding is dat zeg, niet te doen.

The looks zijn heerlijk, comfort is net als schijten na het nuttigen van een net iets te pittig bordje eten.

43 likes

Welk type is dit precies GMTplus1? Is dit een 5610U variant, of de nieuwe GW-5000U?

Voor mij de definitieve conclusie dat ik geen mod-drager ben. Zoveel voorplezier gehad met het denkwerk, inkopen van de onderdelen en het mix & match proces… Maar toen was de mod af en heb ik 'm letterlijk één keer gedragen :relieved:

13 likes

voor mij ook een g-shock, de 5000U, zit best hoog op de pols terwijl zeg maar de bezel niet genoeg naar naar beneden doorloopt, staat bij mij heel gek.

oja, de yema LED kickstarter, super mooi op een plaatje, vond de bracelet echt niet fijn

12 likes

De Steinhart Apollon, mooi qua afwerking, goede specs, eigen gezicht, draagt lekker want is niet zwaar, goed uurwerk en goed afgeregeld, goede lumen…
Alle redenen om hem te komen maar geen klik mee.

Dus in t blauw😅

1 like

GW5000 de nieuwe 5610U is deze.

5 likes

Deze helaas

24 likes

S9tj

8 likes

Met een bezwaard gevoel de Smiths die ik besteld had.
Ik wil het absoluut niet als miskoop zien.
Vooraf wist ik exact wat ik kocht. Een 36mm.

In real life echt een schitterd horloge, zeer goed afgewerkt, kwaliteit all over en uiterst nauwkeurig uurwerk binnen COSC.

Uiteindelijk toch te klein bevonden en echt met spijt verkocht.

13 likes

Schitterende klok

Deze twee. De Mondaine was het eerste horloge dat ik kocht. Best mooi, maar hij was niet goed afleesbaar.
De Casio vond ik er grappig uitzien, maar ik heb hem misschien een half uur gedragen.
Ze zijn beiden de deur uit.

8 likes

ff serieus, te groot? verkeerde kleur? past ie niet bij je trui?

5 likes

Ik had weer teveel vertrouwen in Seiko, maar helaas: de bezel stond uiteraard weer niet goed uitgelijnd. En hij draag niet mooi op iets anders dan de rubber strap, maar die heeft een dikke sluiting en metalen keeper die overal blijft aan haken.

14 likes

Ja 🫣

Ha grappig…voor mij is dit juist dé grote positieve verrassing van het jaar. Ik draag 'm nu bijna 2 weken aan een stuk met veel plezier.

Ps @GMTplus1 hier geen miskopen het afgelopen jaar. Best netjes eigenlijk. :grinning: Eens zien of het mij volgend jaar lukt…:sunglasses:

19 likes

De GW-5000U-1ER

Ja klopt, dat is de 'standaard 5610U, maar ik zag er ook eentje zonder de rode omlijning; ik wist niet of die het misschien was.

De GW-5000U is wel heel fijn omdat hij een metalen binnenkast heeft en dus een schroefdeksel. Maar uiteraard, het kan je ding niet zijn.

1 like

Voor mij was het deze :

Niets mis met het horloge ansich, maar ben gewoon geen quartz fan. En na het lezen dat het merk de bijnaam was die andere surfers aan de maker van dit horloge gaven, sprak het merk, wat me al niet echt aansprak, me helemaal niet meer aan.

7 likes