Dé modellen van 2022

Cartier Masse Mysterieuse. Zelfs de grootste cynicus moet hierbij toch toegeven dat Cartier écht bij de top hoort en niet alleen maar een juwelier is die toevallig horloges maakt.

7 likes

Heb jij deze???!!

Zit er ook naar te kijken, voor ergens dit jaar. Heb stiekem zelf als een tropicje ervoor besteld, just in case…:sweat_smile::grin:

1 like

welk bandje heb je erop?

Draag je dit horloge nu om je linkerpols, of zie ik het verkeerd?

Ik vind het feit dat Cartier een juwelier is die toevallig ook horloges maakt juist één van de grootste argumenten om een Cartier te willen hebben.

Gelieve niet over “echte” horlogeproducenten te gaan leuteren, mijn Cartier is een lekker stukje luxe van een juweliershuis met flair. Die hebben het helemaal niet over astronauten, brandweerlieden, geweldsplegers of spionnen, omdat ze dat gelul niet nodig hebben. Die mensen verkopen gewoon een puur, onversneden luxeproduct.

Dat Cartier daarbij aan de top meedraait is mooi, maar niet bepalend voor mijn beleving van het merk.

Flair voor oude vrouwen.

Omdat bovenstaande figuren zelden vrouwen zijn die tien jaar geleden al in de overgang zijn beland?

6 likes

Weet je, je bent pas echt een stoere vent als je een vrouwen horloge durft te dragen!!
Het feit dat je compleet voor lul loopt en je daar helemaal niets om geeft toont aan dat je echte ballen hebt!

6 likes

:partying_face:

3 likes

Een van dé modellen wat mij betreft.

5 likes

Mocht t mijn horloge zijn zou ik dat doen, ja

Ik vond deze heel tof, leuke kleuren. Ook de Omega/Swatch samenwerking kwam wel echt als een donderslag bij heledere hemel, vond ik ook tof

1 like

Dat is voor mij de GrandSeiko SBGR309. Zaratsu in 42mm.

1 like

Hebben ze deze ook in 28mm oid?
Dat zou het wel afmaken.

1 like

Dacht ff fat die van jou was links dragen lijkt me niet tof

Casual misogynie is altijd een prachtig symptoom van toxische mannelijkheid.

Je mag mij Victoria noemen. Doar wordt mie de leuter nait kleiner van.

Overigens heb ik niks tegen oude vrouwen.

4 likes

Deze man. :rofl:

Dus als ik een G-shock een kinderhorloge vind heb ik ineens een hekel aan kinderen?

Neem even een bak koffie joh. Uitslover. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Beetje oneens…

In 1904, Louis Cartier granted the wish of famous Brazilian pilot Alberto Santos Dumont: to be able to tell time while in the air. Thus, one of the first wristwatches was born: the Santos de Cartier watch collection.

https://www.en.cartier.com/collections/watches/all-watches/santos-de-cartier-watches.html

1 like

Nee, was dat een vereiste? :grimacing: :smile: