De mooiste band die ik ooit zag

Zojuist aangeschaft via TZ: een OMEGA DeVille Co-axial chronometer.

Ik hoop dat hij binnen een week hier bij mij thuis is. Dit horloge had ik al heel lang op mijn verlanglijstje staan. Ik ben echt helemaal gék van de metalen band, zie foto:

Dit noem ik nu nog eens een echt mooi horloge!

Klasse!

wow, hoewel ik niet zo van de witte wijzerplaten ben…prachtig

en de band is idd waanzinnig

Heel eerlijk…schitterend horloge, maar een afschuwelijke band !
Zo zie je, smaken verschillen.

Veel plezier met je mooie aanwinst!

Mijn beste,

Dit horloge getuigd van een solide vervolmaking van het begrip ‘Meesterlijk Uurwerk’, namelijk:
“VOORBEELDIG IN ZIJN SOORT, MET BLIJVEND GEZAG”

Een horloge pur sang. Een betoverende, blijvende klassieker van Omega. Tijdloos met een blijvende esthetische schoonheid welke een begeerte is voor het oog en een grandeur voor de persoon welke zich manifesteert in de wereld van de ‘Haute Horlogerie’. Chapeau!!
En die band, dat is een fijne aaneenschakeling van zinnenstrelende zuivere hartstocht.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit smaakvolle horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooie klok, de band is mij wat te glans :wink:

Ben ik het helemaal mee eens.
Deze band is voor mij ook de reden waardoor ik telkens weer naar een De Ville GMT zit te kijken.
In staal met zwarte wijzerplaat,wordt tijd dat ik mijn vrouw weer eens meelok om te windowshoppen en dan toevallig langs zo’n klokkieswinkel:)
Heel veel plezier gewenst met dit prachtige horloge.

Inderdaad een mooie band, het horloge mag er ook zijn. Deze band heb je ook nog met 2 rijen schakels extra, als je het mij vraagt is dat nog indrukwekkender.

Horloge en de band zijn beiden erg mooi.

Ff over de wijzerplaat, die is toch niet wit, maar grijs?

Hier zou ik best mee gezien willen worden.

Dit is werkelijk zo´n mooi horloge, en de band… een beauty.
Klopt het dat Omega deze band niet meer maakt?

slik verliefd (tu)

Idd. een prachtige band (tu)
Het horloge ben ik ff stil van, prachtig!!!
Ik wens je er heel plezier mee.

mvg, Frans

edit: bericht verplaatst…

Geniale klok en een prachtige band, veel plezier ermee!

Hij is (nu nog) prachtig… Ik hoop dat je niet allergisch bent voor kleine krasjes :slight_smile:

Bedankt voor de vele positieve reacties.

Dit horloge wordt momenteel nog steeds geleverd door OMEGA, maar dan alleen in de kleinere dames-uitvoering (36mm). Deze is 41mm. De wijzerplaat lijkt wit op de foto, maar hij is zilverkleurig. De gepolijste delen van de band zullen inderdaad erg vatbaar zijn voor krasjes, gelukkig heb ik de middelen in huis om deze er ook weer snel uit te halen.

Hieronder voor de liefhebber nog enkele foto’s:

Het horloge is werkelijk prachtig(tu) De band vind ik daarentegen iets te blingbling.
Een mooi lederen band doet het in mijn optiek (voor wat het waard is:)) beter.