De mooiste horloges met een interne bezel

Behoorlijk gecharmeerd van inwendige bezels, met o.a. de IWC aquatimer en Longines legend diver als grail.


IWC aquatimer


Longines legend diver

Maar voor mij (voorlopig…) onbereikbaar. Toch zijn er her en der nog pareltjes die zeker een (betaalbaarder) knap alternatief vormen.


Hamilton khaki navy


Hamilton khaki navy (enkele bezel)


NTH Antilles


Zelos helmsman II

Heeft iemand nog een pareltje die ik hier mis en het noemen waard is…? :blush:

12 likes
6 likes

Thanx! Ik heb de zoekfunctie nog wel gebruikt… Vreemd. Maar de basis van dit topic is al 6 jaar oud, waarbij de laatste jaren weinig toevoegingen… Bijvoorbeeld de Zelos mist daar al in, en alle kickstart opties die in de tussentijd ontstaan zijn. :+1: Either way thanks

1 like

Zeker het noemen waard denk ik!

10 likes

Een ex.

7 likes

Komt ie :wink:

8 likes

Dan kan ik niet achterblijven (crosspost)

6 likes

Prima dat je het oude topic niet kon vinden maar je noemt vervolgens allemaal redenen om juist dat oude topic nieuw leven in te blazen ipv verder gaan in een nieuw topic. Als je een compleet overzicht wilt hebben moet je het juist bij elkaar houden.

@flowert kom er maar in met je NA!

2 likes

Niet de mooiste kast vorm vind ik, maar zeker wel een fraaie dial.

15 likes

Dit gaat een alpinist topic worden.

6 likes

4 likes

15 likes

Ik had deze. Echter, ik heb nooit echt kunnen wennen aan de interne bezel. 🥺

8 likes

Deze vintage Citizen Compressor…

8 likes

Is eigenlijk geen compressor maar wát een mooi horloge, prachtige kleur blauw :heart_eyes:

2 likes

Klopt als een bus Martijn! Hij heeft geen compressor-case maar een compressor “look”.

2 likes

Deze?

10 likes

Ik draag deze met veel plezier :

14dc7b39311832269ebe9a64b9a18903b9073cdb_1_281x500

Maar ook deze veel goedkopere inner bezel variant:

c394a6146ef10330b1ad533873e6a4b03d54d020_1_281x500

11 likes

Deze natuurlijk:

Ik heb ooit de amvox 1 titanium in de collectie gehad, die was ook erg mooi, vooral het grijs van het titanium sprak mij enorm aan.

:beers:

13 likes

FYI: Een goede tweedehans LLD kost niet heel veel meer dan de Hamilton die je eronder zet als betaalbaarder alternatief.

Groeten van zn broer, waar ik overigens veel complimenten over krijg, erg leuk om te merken.

8 likes