Ik dacht er mee weg te komen met semi in de topic titel. Iets meer rekkelijkheid zou op haar plaats zijn.
Misschien is @tompj je genadig, maar de post hier net boven laat aan de duidelijkheid niks te wensen over
jaaaa, mooie band ook!
Die leren band lukt nog. Maar 40 mm. is voor mannen met een mannenpols redelijk klein. Ik voel mij buitengesloten
Oei die KS⦠heb je een referentie misschien?
Denk je echt dat ik dit allemaal op mn telefoon typ? Ik ben gekke henkie niet
vandaar ook semi dresser āechteā dresser is een handgewonden two hander in edelmetaal.
Dat hoeft niet, met een GS heb je louter vrienden
Dat is een 5625-7000. Er zitten kleine verschillende tussen de verschillende referenties
Dat had ik even nodig. Dank
overigens, als je een categorie 25k - 35k toevoegt heb ik zeker wel een briljant idee! mijn VC is na wat dagen dragen zo vreselijk mooi!!!
Bedankt. Ik ga eens op onderzoek uit. Dit lijkt de definitie van een dresser zoals ik hem goed pruim.
Welk topic?
Ik vind hem ook gaaf. Maar een goed exemplaar vinden voor een redelijke prijs is nog een uitdaging.
Ik zag al prijzen richting ā¬1.000
36mm is prima denk ik. De Hi-Beat: dat is vast geen GS-achtige 36.000 BPH?
Deze foto geleend van het webā¦maar laat wel zien dat hij op een bruine band ook goed staatā¦hij komt op de originele bandā¦
Reken ongeveer 300 voor een redelijke, 400 voor een goeie en 500 voor een top exemplaar afhankelijk van de deal die je vind kan het zelfs nog wat goedkoper. 1000 euro slaat nergens op. Is een 28.800 bph uurwerk.
Dit is een goed startpunt als leesvoer nu. Dankjewel voor je info!
Waar valt deze van mij in volgens jou? Zit wel een normale caseback op met geen gouden medallion maar gewoon KSā¦
De 7110 modellen (zonder medaillon en zonder maxi dial en case) zijn over het algemeen iets minder waard. Die van jou zou ik in de redelijk tot goed categorie scharen. Maar we gaan wat off-topic
Dat is zo ā¦maar zat zelf ook die richting te denken wat jij zegt