De NA is toegekomen!

Na een maandje afwachten kreeg ik vandaag de DHL koerier aan de deur met mijn langverwachte pakketje.

Ik had dit horloge al vaker bekeken online en na mijn vriendin haar hoofd weken aan een stuk gek te maken zei ze: koop hem gewoon want je blijft er over praten :grin:

Dat moet je mij geen 2 keer zeggen.

Bij deze:

Wat een perfect horloge! De kwaliteit, looks en het gewicht! Maar wat me helemaal overtuigd heeft is de milanese band, zo stevig, mooi en je kan de maat letterlijk op de mm perfect afstellen!!

Straks de blauwe versie ook ineens bestellen.

136 likes

Mooie NA. Ik had er nog niet van gehoord, maar vind het een plaatje! Geniet van je NA

1 like

Er mooi, ff wennen aan de plaats van de merknaam, maar het heeft ook wel wat. Ik vind de band prachtig, mooie oplossing zo met die endlinks.

1 like

Gefeliciteerd! Hij is mooi.

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Uniek model zo, echt tof!

1 like

Echt heel mooi, gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Ik vind hem mooi :+1: Gefeliciteerd met de aanwinst
Over het algemeen ben ik niet zo’n liefhebber van veel bezel/weinig wijzerplaat maar hier hebben ze het interessant weten te houden

2 likes

Mooi hoor! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Mooie Serica :grin: enjoy!

1 like

Gefeliciteerd! Ik wacht met smart op de blauwe, maar deze zwarte is ook een plaatje zeg :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd! De mooiste Serica, durf ik wel te zeggen.

1 like

Gefeliciteerd met deze stoere en leuke NA. Geniet ervan, en maak je vriendin vast horendol zodat je straks ook de blauwe kunt aanschaffen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooie Serica :ok_hand:
Veel draagplezier toegewenst met de NA.

1 like

De band is super soepel en hoge kwaliteit en je kan hem echt tot op de halve mm perfect verstellen op elke polsmaat. Ikzelf heb 16,5cm

2 likes

De blauwe twijfelde ik ook over, moeilijke keuze maar na deze gezien te hebben wil ik blauw ook!

1 like

Je doet je naam eer aan :wink:

1 like

Lekkere aanwinst, gefeliciteerd!

1 like

Een maand wachten? Wow, hoe heb je dat volgenhouden? :sweat_smile:
Maar, gaaf horloge! Gefeliciteerd!

1 like

Heel gave Serica. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Hij is prachtig!

1 like