De nadelen van online horloges kopen

Filmpje is gesponsord door DHL of UPS. :wink:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=WCGBNj-aSwA#t=62[/video]

Laten we maar zeggen, dat er in die pakketten allemaal horloges zaten ;). Ik had trouwens een hogere pet op, van FedEx…

Rotte appels heb je bij elke pakketbezorger. Zo lang het horloge goed verpakt is kan er weinig gebeuren.

dr stond vast op de dozen g-shock watches :wink:

gesponsord door casio? :+

Ik denk dat je dit filmpje bij een willekeurige andere grote bezorger ook w had kunnen maken, zolang er maar genoeg materiaal is voor een complilatie.

Er zijn heel veel van dit soort beelden te vinden op youtube vanuit hoofdzakelijk alleen Amerika gelukkig.

Ooit een keertje een pakketje bij mij voor de deur opgeraapt dat door DPD daar was neergezet. Zaten wel 3 horloges in… en lag voor iedereen voor het oprapen.

jaartje of 1-2 zag ik n postbezorger op mn werk bij de buren n boek door de brievenbus proberen te stoppen.
nou, zeg maar gerust douwen. de verpakking moest eraan geloven en ook n deel vd kaft heeft t niet helemaal overleeft >X

en ik stond er gewoon naast, omdat ie t adres niet kon vinden en me er naar vroeg. voorzichtig wees ik em erop dat t niet ging passen. uiteindelijk nam ie.t maar weer mee…