De nalatenschap (tot nu toe) van SuperC

Hahaha inderdaad…het heeft allemaal wel een hoog guru gehalte :grin:

Super C Superstar :smiley:

2 likes

Aan Jaap verkocht:

Van Jaap gekocht (jawel):

2044>> buitensporig!

1 like

Ja, alsof dit forum niets is zonder Jaap.

Ik lees hier heel wat respectloze reacties over beheerder en modd, mensen die ook tijd in het forum stoppen. Sommigen reacties gewoon grof beledigend. En dan zijn er mensen verbaasd dat er ingegrepen wordt.

Je kan het oneens zijn met de beslissingen, je mag het van mij best scherp neerzetten, maar respectloos gescheld gaat te ver.

O ja, en dan ook nog iemand die in z’n afscheidsbericht doodleuk schrijft dat hij hier kwam om te zeiken :zipper_mouth_face:

13 likes

Hey … die kwamen van mij af @Leim … vervolgens naar Jaap. Te grappig dat ik dit duo weer zie :blush: Draag je ze weleens?

Dit is het enige horloge dat ik ooit aan Jaap verkocht heb. Inmiddels alweer geflipperd, meen ik:

Ben zelf nooit een rebel of geinponem geweest en ik beneid de positie van onze (vrijwillige!) mods niet, maar ik vind deze schorsing ook buitenproportioneel. Erg jammer.

Die moet toch nog uitgeleverd worden?

Vond je IngeDePinge niet hilarisch dan? Heb me kostelijk vermaakt. :joy::joy:

Ow zeker wel.:laughing:…en ik vind ook zeker dat hij daar veel te hard voor gestraft wordt.

Vind een (feitelijke) levenslange verbanning niet echt een Nederlands soort straf. Zit zelf te denken aan een gepaste taakstraf. Verplicht 1 jaar lang het weer te openen OT deel modereren. Win-win.

9 likes

Klopt. Kun je nagaan wat een flipperaar het is!

2 likes

Hey @Sprinter, ik heb de rode Swatch aan mijn vriendin gegegeven en zelf de blauwe gehouden. Draag 'm regelmatig! Ook een fijne vakantie- horloge.

1 like

Ik ben het hier volledig mee eens en heb er niks aan toe te voegen.

2 likes

Ik begrijp de beslissing van de moderatoren wel. Ik denk, dat SuperC inderdaad een paar keer stevig over de schreef is gegaan. Dat hij een fijne en actieve handelaar is, humoristisch uit de hoek kan komen, scherpe reacties plaatst, dat alles verheft hem nog niet boven de forumregels.
Misschien een idee voor SuperC en zijn adepten: in Google kun je een groep aanmaken en ongemodereerd met elkaar discussies aangaan. Daar zie je zowel prima geslaagde groepen als haat en nijdgroepen.

3 likes

Om misverstanden te voorkomen: ik ben zeker geen SuperC adept. Ik heb de man nog nooit gesproken, heb nooit met hem gehandeld en het aantal berichten dat ik hier met hem heb uitgewisseld is op 1 hand te tellen.
Mijn onvrede heeft te maken met de onverzoenlijke houding van de mods… Waardoor een door velen gewaardeerd lid nu weg is…
Een van de mods vond het nodig om te verwijzen naar een aantal topics en posts… Die blijkbaar niet ernstig genoeg waren om weg te modereren, maar wel zwaar genoeg wegen om als argument te gebruiken voor de afrekening.
Ik heb niet de moeite genomen om ze te lezen.

You could be next!

Of ik :joy::joy:

15 likes

Het is een spelletje van buigen of barsten geworden. Leiding tegen een grote groep leden die zich niet senang voelen met de gekozen koers.

1 like

Je kunt geen discussie voeren zonder notie te nemen van elkaars argumenten.

4 likes

Ik denk dat zolang de ‘grote groep leden’ geen contributie betaalt ze geen recht van spreken hebben en zich dienen te schikken naar de eigenaar van het forum die dit platform per slot van rekening kosteloos beschikbaar stelt.

6 likes

Dat ben ik oneens met je :wink: De leden maken de content. Zonder content geen website. Wat wel kan is dat er een minder luidruchtige groep is die het wel met de leiding eens is. Daarom zou een poll over wat onderwerpen nuttig zijn.

3 likes

Als de eigenaar de stekker eruit trekt is het over. Ik heb geen idee waarom hij dit forum er op nahoudt. Als het uit hobby was, had ik de stekker er al lang uitgetrokken. Misschien zit er een verdienmodel achter.

1 like