De nalatenschap (tot nu toe) van SuperC

Jij hebt geen management baan hoop ik :joy:

1 like

Dan was het alleen anders geformuleerd:

Wij zullen terdege rekening houden met jullie input, en deze meewegen in de uiteindelijke beslissing.

3 likes

En waar kun je die nu nog plaatsen? Ik zou t niet weten :wink:

Grappig, ben net 1984 aan het (her)lezen. Essentie is dat een zwart/wit verhaal niet kan in een omgeving als deze. Controle, regels en tucht zijn nodig. Vrijheid, creativiteit en een gevoel van inspraak zijn evenzeer belangrijk, zeker voor een content-driven platform.

Ik voel me nog steeds erg goed hier, mede omdat ik niet steeds de nood voel om de grenzen van fatsoen op te zoeken.

Voor mij is dit nog steeds een forum waar erg veel kan, de moderatoren tot nu toe bijna altijd onzichtbaar hebben gewerkt, maar waar ik ook voelde dat de laatste tijd een aantal leden het forum gebruikten als uitlaatklep voor frustraties waar ze in het dagelijks leven mee te kampen hebben/hadden. Een soort community-boksbal waar telkens opnieuw een zondebok gezocht werd.

Zelfregulering en onzichtbare moderatie zijn natuurlijk preferabel, maar kan niet als bepaalde leden telkens weer wat verder uit de pas gaan lopen.

13 likes

1 Poljot alarm en 1 lldnd komen v superc. Leuke meet was dat.

Effe geen eigen plaatjes, omdat ze in de kluis liggen, dus ff Google.

Ik betreur het dat jaap zo n lange ban krijgt. Dit is praktisch n levenslange ban.
@superc, you’ll be missed door velen hier. En door anderen als kiespijn :wink:

2 likes

:grin:

5 likes

Varkens kunnen de deur niet uit, jij wel.

1 like

Er is geen discussie, Marijn. Slechts verschil van inzicht… discussie wordt in deze zeker ook niet aangemoedigd… On topic is het devies…

Ik heb overigens mijn punt inmiddels wel gemaakt denk ik… Misschien is het tijd om even wat gas terug te nemen en te kijken wat er gebeurt. Ik ben nog steeds hoopvol.

Ik hoop ooit van @SuperC nog zo een te kopen

Of het me lukt,… Ach ik ben hoopvol…

3 likes

[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/20160708_134736_zpsjnolo6nz.jpg.html][/URL]

Vaak wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Heb op andere fora gezien dat mensen met een lange ban na een kortere tijd toch terug konden komen. Waarom zou dat hier niet zo zijn?

5 likes

Hoe bedoel je?

Tot 2044 is als Jaap van ellende aan de drank gaat zeker levenslang.

Ik herinner mij de sevenfriday m1 die hier verkocht werd. Bleek een replica. Dankzij gebrekkige nuance van SuperC is dat rechtgezet. Dankzij dus.

Het aantal likes van reacties als die van Dick zijn veelzeggend. Jammer dat een beetje kleur van mensen als Monaco en SuperC wordt afgeknepen.

2 likes

Ik begrijp je punt wel hoor, en ben er als ex-moderator van een relatief groot forum ook wel gevoelig voor. Maar ik vind dat ik tegelijkertijd de forumeigenaar en het moderatieteam dankbaar kan zijn voor hun inspanningen en het af en toe publiekelijk oneens kan zijn met hun beslissingen zolang ik dat op een respectvolle manier uit. En dat is nu het geval.

6 likes

Heel erg jammer allemaal dit. Het verhaal van DickV ĆØn het aantal likes zegt eigenlijk alles al. Ik bemoei mij nooit met dit soort topics. Ik lees het wel maar reageer zelden.
Jaap is natuurlijk een erg lastig en vervelend jongetje en moeilijk te handhaven in de klas. Maar zal de klas er nu werkelijk beter van worden wanneer deze blaag van school af word gestuurd? Waarom niet gewoon dat rotjong even een tik op zijn vingers geven of op de gang zetten?. Het zal rustiger worden in de klas maar of de leerlingen nog een leuke dag beleven zonder deze rebel?
Ik heb hier erg mijn twijfels over en zou deze beslissing graag teruggedraaid zien.

13 likes

Dat had Jaap me wel even wat eerder mogen melden. :smile:

Laatste deal van Jaap… 5 min geleden​:joy::joy:

Het gaat goed met hem hoor!

Hij komt zelfs aan huis…

Oh nee, dat was de vorige…deze nu net, ik ben positief verrast.

6 likes

Ik heb spijt dat ik geen horloge heb gekocht van SuperC.
Nu is het te laat, Jaap we missen jou.

Ingedepinge was een leuke grap.
Moderatoren toon eens dat jullie ook over humor beschikken.

Bovendien:

3 likes

Vroegah hadden we n off topic gedeelte voor allerhande polls die niet over horloges gingen.
Die is er helaas niet meer. Ik kwam er zelden, maar af en toe voor vragen en tips was t wel n handige verzamelpunt.

2 likes

Polls zit volgens mij niet in deze forumsoftware als optie volgens mij.

Oh op die manier. Nee helaas niet, vandaar dat ik deze manual had geplaatst Een poll maken