Een skx waar ik geen foto meer van heb en een Longines HC van Jaap mogen kopen. Waarbij een meer dan faire instelling had voor wat betreft inruil!
Voor toekomstige aanschaffen zal ik zeker eerst op zijn website een kijkje nemen alvorens ik ergens anders tot aanschaf over ga.
Ik ga niet beginnen aan een lijstje van horloges die ik van Jaap heb gekocht, aan Jaap heb verkocht, of via Jaap heb geregeld. Was de afgelopen twee jaar bijna elke maand wel minimaal een keertje bij Jaap te vinden…
Dus wie is er voor dat onze beste Jaap weer terug mag komen?
Ik stem voor
Kom mannen, on topic weer door foto’s erbij te plaatsen …
Tja, als je dat soort dingen gaat doen, daarvoor een dag ban krijgt, dan als Inge je aanmelden en in het verleden al vaker het aan de stok hebt gehad met de moderatoren dan kun je het verwachten.
Klopt. Van Jaap naar mij en van mij naar jou
Groeten,
Tecco
Zou deze graag un-liken
Ja, maar hij heeft ook een MM300.
He,deze heb ik weer van Tecco…
En ik wil ook Jaap terug en alle vrouwen op het forum…(of hoe zat het ook weer?)
mannen, mannen:
graag terug naar het topic;
laten we ons beperken tot de horloges met wat korte toelichtingen.
Als we zo doorgaan gaat dit topic ook op zwart en heeft @superc er niets aan…
Forumsletten hebben we daarentegen al genoeg (ik bedoel vaker van eigenaar gewisselde horloges overigens. Zo noemen we die toch?)
Groeten,
Tecco
Ontopic dus maar weer:
In elk geval deze twee, van een Quartz Breitling kan ik geen foto meer vinden.
En Jaap komt heus wel terug hier.
Jaap heeft een leuke web winkel. Je kunt nog zat deals doen.
Ten2two leeft idd door…
Ronduit bot dus, maar daar moet je bij SuperC even doorheen prikken. Moest toch wel erg vaak met hem lachen met die grote bek (en wsl klein hartje).
Heb onderstaande SuperCeiko in het verleden bij hem gekocht en veel plezier van gehad. Een van de meest gedragen horloges destijds hier. (tijd geleden via MP verkocht)