De nalatenschap (tot nu toe) van SuperC

Ik mag toch hopen dat het een internet plaatje is en niet je avond eten, wat een droevige friet speciaal is me dat zeg.

On topic deze heb ik ook van jaap overgenomen :slight_smile:

4 likes

Deze 2 zijn van Jaap gekomen, 2 van mij zijn er naar Jaap gegaan, prima deals waren het!

1 like

Dat van het kleine hartje weet ik wel zeker.
Kan me nog een topic herinneren met iemand die 10 euro te kort kwam voor een bepaald horloge om op vakantie te gaan. Jaap zei toen koop hem maar de rest leg ik erbij.
Kan het topic zo snel niet meer vinden.

6 likes

Jaap zou er goed aan doen om zelf een forum op te zetten :wink:

3 likes

Marijn ik heb het over zijn vermogen ten alle tijde een nep Rolex van een echte te kunnen onderscheiden, middels een vage foto.
Das toch wel bijzonder?

Je moet Jaap echt eens leren kennen. Aardige vent, ben ook eens boos op hem geweest, is al lang weer over (ik ben snel boos, en dat is ook snel over). Hij heeft echt veel verstand van horloges en prijzen. Ik vertrouw zelf absoluut op zijn inzicht. Als hij een Rolex als fout ziet, geloof ik hem.

3 likes

Zoals bij die CvdK die jij hier ooit te koop zette? (of was jij dat niet)

Groeten,

Tecco

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel graag wil ophouden met zeiken hierover, maar ik kreeg het gevoel dat men weer snel over wilde naar de orde van de dag… Persoonlijk vind ik dat de forumleiding wel mag voelen als bepaalde beslissingen niet gewaardeerd worden. Zwijgen zouden ze makkelijk kunnen interpreteren als goedkeuring van de gevolgde lijn.
Het is voor mij lastig in te schatten wanneer genoeg genoeg is in deze (ik heb hier geen ervaring mee) dus zekerheidshalve ga ik nog maar even door.

Verder ben ik erg goed gemutst dit weekend, dus geen negatieve energie.

-Overigens ben ik van mening dat de schorsing van bepaalde leden moet worden opgeheven en dat er meer vrouwen op het forum moeten!

14 likes

Klopt, dat is overduidelijk. Maar iedereen vind het dan ws. ook belachelijk dat jij een opmerking maakt over een rolex beoordelen d.m.v.1 foto terwijl je zelf een heel exclusief horloge m.b.v. een nog slechtere foto probeert te verkopen. Volkomen misplaatst!

Groeten,

Tecco

1 like

Precies !! :+1:t2:
Voor je het weet heb je een ban :smile:

Veel met Jaap gedaan, altijd naar tevredenheid. Zijn kennis is enorm en hij was naar mij altijd bereid dit te delen. Lijst met alle deals is dan ook onmogelijk te maken.

Een ban tot 2044… man man man zonde zeg.

Gr. Roel

2 likes

Een beetje superheld kan tijdreizen, hij is al lang weer bezig.

2 likes

4 likes

Die heb je van mij…:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Oeps…

Kom op, Roel. Wel een beetje netjes blijven :wink:

7 likes

Ik lees veel… Maar wat heeft ie misdaan? Ik ben even het spoor bijster

Een topictitel gewijzigd, ban van een dag. Daarna terug gekomen als vrouw en gefusilleerd op de binnenplaats in z’n goede pak. Nieuwe beleid :wink:

5 likes

Het was de trouwring die hem de das om deed…

Ah, iets gevonden… Ingedepinge…:joy:

1 like