In potentie een leuk topic dit, maar… zucht
Doet me denken aan een leuke mop:
Een Duitser wordt opgeleid om als spion te infiltreren in de Engelse geheime dienst. Zijn opleiding duurt 2 jaar en kost de Duitse regering miljoenen. Zijn Engels wordt tot in de perfectie aangeleerd, Engelse beleefdheidsvormen worden aangeleerd, eetgewoontes, kleding, cultuur, geschiedenis van het land etc.
Na twee jaar is hij klaar en infiltreert in de Engelse geheime dienst. Alles gaat perfect. Niemand heeft niet het minste vermoeden dat hij eigenlijk een Duitser is. Na de eerste dag nodigt hij zijn collega’s 's avonds uit om een biertje te gaan drinken. Als een deftige Engelsman vraagt hij aan iedereen wat ze willen drinken en gaat bestelllen aan de barman:
"Three beer, one coca-cola, and two sherry please."
Vraagt de barman: "Dry?"
Waarop de spion zegt:
“Nein zwei.”!!!
En een horloge om een ban te voorkomen:
Zo is het in elk geval niet bedoeld.
Of is het geven van je mening over de gang van zaken voor jou altijd “zuigen”?
Nooit een klokkie van die knuppel gekocht ,maar zijn droge, tikje cynische en soms arrogante toon zal ik wel missen.
Alleen de horloges zou leuk geweest zijn. Dat maakt iedereen ook duidelijk dat hij best belangrijk is in deze horlogegemeenschap. Dat gekift ertussendoor is wat vervelender.
“Nooit geen” dus wel.
oops!
Eensch
Na alle topics/berichten van de afgelopen dagen is het wel duidelijk dat niet iedereen het er mee eens is. Nog een ‘Jaap moet terug’-topic voegt weinig toe.
Dan benoemen we Bauhaus als moddereter van dit (deze) topic en dan wel iedereen luisteren hè.
En als ik het goed heb, maar ik ben de tel kwijt, heeft Jaap dit horloge weer van mij overgenomen…
Jaap zal de laatste niet zijn. Misschien een “moet terug only” topic aanmaken?
Groeten,
Tecco
Klopt.
Groeten,
Tecco
Tja, ik kan me voorstellen dat dit wellicht een kortstondige ban oplevert, maar tot 2044?
Ik stel een “Gezeur Only” topic voor.
Zullen we nu bespreken welke horloges we nog van Jaap zouden willen kopen?
Toen ik dit topic begon te lezen zojuist stond onderin “101”, al lezend loopt het tellerje terug? Wat is dit nu weer??
Ik denk een admin
Moderation in progress, don’t disturb…