De nalatenschap (tot nu toe) van SuperC

Or @Bauhaus in progress, that soon. :thinking:

De hartjes in mijn overzicht verdwijnen langzaam doch gestaag :slight_smile:

groeten,

Tecco

1 like

Dit soms???

3 likes

Het topic op zich is uiteraard geen probleem, leuk zelfs.
Maar de beslissing staat, veranderd ook niet en er over door praten helpt ook niet.
Is ook niet respectvol naar de OP toe. Vandaar wat berichten eruit gehaald. Niks persoonlijks, dus daar hoeft verder ook niemand over te vallen. Gewoon om het on-topic te houden over de horloges die van, via of door SuperC gekocht zijn.

Dit topic doet mij om een of andere reden erg denken aan Fawlty Towers…

:grin:

(tongue in cheek of course…no disrecpect, just for fun :slight_smile: )

Edit : heb de gif toch maar weggehaald voor het geval dat deze humor in het verkeerde keelgat schiet :blush:

Edit2 : Mag ie ? Ik vind 'm erg leuk namelijk…aub niet mij ook bannen…ik haal net zo lief de gif (weer) weg…

7 likes

Een hele leuke aflevering was dit. Niemand moet zich hierdoor aangesproken voelen.

2 likes

Jaap, bedankt!

4 likes

Don’t mention the war :wink:

Groeten,

Tecco

1 like

[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/20160904_190036_zpszt7rorif.jpg.html][/URL]

4 likes

Godverdorie die Tudor is echt prachtig! :thumbsup:

…en de IWC hierboven ook zeg ! (kost wat hebbie wat…)

1 like

Hij staat er weer… :joy:

1 like

Ik zit al minuten te lachen door de herinnering aan die aflevering. Een groep Duitsers in die idioot zijn hotel. Echt leuk.

1 like

:joy: Ja blijft geweldig leuk…Engelse super-droge humor…er is niets beters :thumbsup:

Toegevoegde waarde van heeeeeel veel topics is ook nihil…

Ik sla ook veeeeeeel topics over.

Jaap, nog bedankt voor deze en het biertje bij een of ander cafƩ bij het station Hilversum. (Hopelijk heb je die roze kaars in de tuin niet zelf uitgezocht :wink: )

1 like

Is er ook een unban knopje :disappointed:

1 like

Heb ik voor niets Big Mac doosjes zitten sparen voor als hij weer een horloge van me koopt.

1 like

Belachelijk dat zo een mensen een ban krijgen. Ik vond de bijdrage van SuperC en Monaco altijd goed. Sommige mensen moet je niet zonaar een ban geven.

Er lopen ook genoeg eendagsvloegen hier rond en daar heb je totaal niks aan. Of ze openen van die topics met domme vragen die je ook op google kan vinden.

Jammer dat het beleid zo is.

11 likes

Er over doorpraten helpt wel degelijk. Ik vraag me dan ook af hoe het mod team achter deze beslissing kan staan. Als je continu naar de pijpen mag dansen van een bevooroordeelde jandoedel met een hardhouten plank voor z’n harses ben je ook niet echt bevoorrecht volgens mij.

19 likes