De nalatenschap (tot nu toe) van SuperC

Om een klok in ontvangst te nemen, dat zal vast. Ik doelde op de gewone gezellige bijeenkomsten, georganiseerd vanuit het forum.

Meerdere keren door Jaap ook nog.

Kan jij niet gewoon weg?

2 likes

Hierom worden jij en ik dus nooit moderatoren. :grinning:

1 like

Deze hele situatie lijkt erg op een 2-deling af te steven…ik hoop dat het niet zo ver gaat komen.

En bij de P1lot One!

1 like

In dat specifieke topic staan over de 9000 ontopic reply’s
Hoeveel waardevolle bijdragen heeft Hendrik hier geleverd???

Exactly.

Maar daar mag je als moderator dus juist niet op oordelen. Daarom mogen ze dat baantje dus ook houden.

baantje? krijgen ze betaald?

precies… ik ben het vaak niet…eh…zacht uitgedrukt…met je eens,maar nu wel:innocent::laughing:

1 like

Er bestaat zoiets als vrijwilligerswerk. Betaald krijgen ze in hoon.

3 likes

1x een horloge verkocht aan Jaap…

Stond er zelf ook van te kijkenšŸ˜–

De TW welteverstaan :sweat_smile:

Jammer dat 'ie er niet meer bij is. Ik kom zijn humor (en die van monaco) wel waarderen :zipper_mouth_face:

2 likes

Ging heel even goed, kun je nagaan hoe diep ā€œhetā€ zit.:wink::lock:

2 likes
2 likes

Heb helaas maar 1 keer zaken met de beste man gedaan, maar dat was wel een heel prettige ervaring! Vond het een fijne vent om mee te babbelen en hij gaf me een goede deal voor de Hydronaut. Ga mij verder niet uitlaten over de actie van de mods aangezien ik zelf geen mod ben en dus niet kan beoordelen hoe zij hun werk/hobby al dan niet uit zouden moeten/kunnen voeren. Wel wil ik toch even kwijt dat ik het jammer vind dat Jaap geen bijdrage aan het forum meer kan leveren, gezien zijn kennis van zaken en gevoel voor humor.

1 like

Really?:innocent:

1 like

Kind aan huis bij de gast. Vast adresje voor gelul en klokken. (En om de hoek bij Seiko Rob!!) Denk meer dan 10 gekocht en net zoveel verkocht. Toffe was dat er altijd golf aan staat…:+1:… Nadeel is het betaalde parkeren.

Oh, je kwam er vaak andere horlogegekken tegen. En zijn vrouw en kids zijn gewoon leuk.

Ik denk dat ik maar een ga golfen met hem…

Mijn laatste, net voor de vak opgehaald bij hem:

1 like

Golf…:sob: :sleeping: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hij haalt het wel weer terug met zijn te dure bandjes op horlogebanden.com
Laten we nou niet doen alsof Henrik onze lieve heer is…

1 like