Helemaal eens, en mag dan meteen het Off topic item (zonder politiek en religie) weer terug?
dan mag het tellen tot 10000000 wel weg
Helemaal eens, en mag dan meteen het Off topic item (zonder politiek en religie) weer terug?
dan mag het tellen tot 10000000 wel weg
Was ik al bang voor, maar de lugs staan helemaal naar binnen volgens mij.
Deze indirect van Jaap
Klopt, de doorsnede van de kast is ook de lengte. De lugs vallen helemaal onder de shroud.
Kan goed, diameter is niet het probleem, maar hij is wat hoger dan de normale Tuna, dat zou een dealbreaker kunnen zijn
Laatste wat ik erover zeg. Het was een combinatie van factoren wat we nu al een aantal keer hebben uitgelegd.
De duur van lidmaatschap veranderd niks aan je status zodat je je niet aan de regels hoeft te houden. Het feit dat er herhaaldelijke overtredingen zijn geweest heeft tot dit besluit geleid na overleg en gaat niet terug gedraaid worden.
Bam!
Ik geloof in de kracht van mensen om te veranderen! Ik hoop niet dat je het me kwalijk neemt als ik blijf verzoeken om herzieningâŠ
Ook al is de kans nog zo klein,⊠Ik blijf erin geloven!
Die had ik bijna gekocht van Jaap, maar toch eerst naar de Seiko Boutique geweest om te passen (is dichterbij dan Hilversum voor mij).
Mn pols is ook 18 cm, hij past, is mooi, maar toch wel erg fors, duidelijk groter dan mn (ex) SBBN017 en 7549-7010.
Wel erg comfortabel door de zeeeeer soepele band.
Ik heb toch sterk het gevoel dat de ânalatenschapâ van Jaap niet louter uit horlogeâs bestaat.
Dit zou andere reacties rechtvaardigen.
Ik voel dit ook een beetje zo. De gezelligheid en openheid wordt minder en minder.
O, en voordat mijn zwaar off-topic reactie wordr weg gecensureerd. Ik heb een 11610ln aan Jaap verkocht. Prima en gezellige deal geweest.
Over honderd jaar zeggen de geschiedenisboeken overal ter wereld:
âHet begon allemaal bij een revolutie op het Nederlandse Horlogeforumâ
Worden de namen van gebannede leden ook vrijgegeven na verloop van tijd? Ik wil ook wel een weekje SuperC zijn
Mooi dat je het voordoet als een gezamenlijke beslissing om het te laten lijken dat er een overleg heeft plaatsgevonden @mcfr. Echter de waarheid is waarschijnlijk dat @henrik zich op zân pikkie getrapt voelt door een doorzichtige, maar toch leuke grap. Dat voorafgegaan door eens wat reuring ipv alleen âja, bravo, wat mooiâ-gejuich, dat trekt de man niet. Best een beetje zielig.
Al eerder zijn de georganiseerde meetings genoemd. Jaap heeft hier voor de persoonlijke contacten een stuk meer betekend dan de meeste andere leden. Dat de forumeigenaar zich (bij mijn weten) ook op geen van de meetings ooit heeft laten zien is tekenend voor de betrokkenheid. Zijn enige verdienste is dat ook het creĂ«ren van deze site. Dat ie dat nu naar de klote helpt is dan natuurlijk zân goed recht. Al zou ik zeggen, pak dan je biezen en geef het forum door aan iemand die er wel wat passie voor kan opbrengen.
Ik begrijp het eeuwige gekaffer op mods niet. Ik ben heel erg blij dat zij wel het werk willen verrichten. Volgens mij doen ze het vrijwillig zelfs?
Bij de uitreiking van de Pellikaan was hij aanwezig in elk geval.
Omdat er tegenwoordig zat op aan te merken is.
Pardon? Zonder dat waren we hier niet. En wat dan? Er gaat behoorlijk wat werk en geld inzitten. Denk je dat de aanschaf van de forumsoftware en de plaatsing op een server gratis is of zo? Schuif jij de centen te voorschijn?
Ban is terechtâŠklaar. En nooit een horloge gekocht van SuperC wel heel erg om gelachen.