En we weten allemaal dat er niets gaat boven het sluiten van een topic of het bannen van gewaardeerde leden, toch Marco?
Er moet niks. Dit is jouw pavlov-reactie. Verder verwijs ik naar de 100 plaatjes hierboven waar dit forum zonder veel minder interessant zou zijn (geweest).
Jammer Dick, maar helemaal met je eensch.
Onzin, liever had ik dat mensen zich wisten te gedragen zodat het helemaal niet nodig was. Maar blijkbaar is op de man spelen een hobby van mensen hier.
Daarom laat ik hem ook liever staan, maar dan zullen die horloges wel gepost moet worden ipv blijven afgeven op een beslissing.
Lijkt een beetje een āYuriā ā¦
Goed gesproken dik. Het lijkt wel een beetje op turkije zo. Erdogan beslissingen worden er genomen. Maar dat is mijn mening. Misschien iets doen aan de performance van het forum. Loopt vaak vast hier. Ligt niet aan kon.
Het was echt een super leuk forum. Allemaal gekleurde meningen en oplossingen. Leuke omgang met elkaar en zo af en toe een troll actie. Niks mis mee. Maar goed.
Nog steeds geniet ik van alles wat ik zie maar er zit toch een rauw randje aan.
Just my 2 cents.
Lolbroek.
HF is een 1 op 1 spiegel van wat er in de rest van de wereld gebeurt. ⦠triest. Onverdraagzaamheid, korte lontjes, roep om sterke leiders, ā¦
Daar gaat het soms wel op lijken.
Mijn oma zaliger, een wijze vrouw zei altijd:'beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald."
Ik heb geen horloge van Jaap.
Vond zijn bijdrages mbt verkooptopics en potentiƫle neppers altijd wel vermakelijk.
Jammer dat spraakmakende personen geweerd worden .
En ook het verschil in Perceptie. Je kunt de moderators wel intolerant noemen, maar de reacties van de leden hier zijn ook op zijn zachtst gezegd onverstandig. Komt door het medium denk ik. Gekaffer en boos worden heeft geen enkele zin. Rust in de tent, en wat tijd. Hier zetten alleen maar mensen zich schrap en geven niets toe. We schieten er niets mee op zo. Daarom was dit topic zoān goed idee. Als iets nou kon aantonen hoe belangrijk Jaap hier was. Maar nee hoor, iedereen (inclusief mijzelf) mot weer grof en vervelend lopen wezen.
Helemaal mee eens Marijn.
Met fotoās van āJaap-horlogesā doen we, naar mijn mening, iedereen het grootste plezier.
Nog een poging dan om het weer on-topic te laten gaan over de horloges zoals door @Bauhaus bedoeld.
Anders gaat deze dus (in goed overleg met de topic starter) op slot.
Ik heb nooit een horloge van SuperC gekocht en ook nooit aan hem verkocht.
Als ik de centjes had zou ik deze nu van hem kopen. Enig idee hoe deze knoert staat op een pols van 18mm?
Deze een hele tijd geleden van Jaap overgenomen.
Hier weer aan een bekend lid verkocht.
Altijd spijt van gehad.
Ook een speedmaster van Jaap gekocht
[URL=http://s497.photobucket.com/user/Tobias-photos/media/DSCN6035_zps16b2209b.jpg.html][/URL]
18 mm pols???
U werkt op kantoor
p.s. mijn eigen verkozen ban is door de moderator van dienst verwijderd, net als mijn advertentie
Dank voor je antwoord. Helaas, ik vrees dat we nog even doorgaan. Naar aanleiding van de melding van @Henrik begreep ik dat er erg zwaar getild werd aan het feit dat het stoute jongetje, want dat is ie natuurlijk, onder een andere identiteit hier aanwezig was. Trollen noemt men het wel.
Uit jouw reactie, nogmaals dank daarvoor, maak ik op dat de ontstane situatie is aangegrepen om het vervelende rotjoch hier voorgoed te weren.
Bij deze herhaal ik mijn verzoek tot het, gezamenlijk met alle mods, herwegen van de sanctie en de daardoor ontstane situatie.
dat wordt krap