De nalatenschap van opa

Gecondoleerd met het verlies. Klinkt als het heengaan van een fijne horloge opa. Een Seiko met grote emotionele waarde heb je gekregen. Koesteren.

1 like

Gecondoleerd met het verlies van je opa.

Gelukkig heb je mooie herinneringen aan deze belangrijke persoon in jouw leven. Zo houden we onze geliefden toch nog ‘levend’…:pray:

En wat een mooie Seiko! Draag hem met trots!:four_leaf_clover:

1 like

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je grootvader.
Een heel mooi horloge met ongetwijfeld hele mooie herinneringen.
Draag het met trots.

1 like

Gecondoleerd met het overlijden van je opa.
Draag het horloge met trots.

1 like

Gecondoleerd Floris. Mooi dat je met de collectie van jouw opa aan de slag mag. Die Seiko lijkt me alleen al om de emotionele waarde het dragen waard. Zoals hierboven al geschreven is naast ‘schoonmaken’ een beurtje wellicht ook een verstandige zet.

Priceless! :pray:

1 like

Gecondoleerd met je verlies :pray:.

Geen idee waar je woont, maar mocht dit in Limburg zijn, mag je me een pb sturen.
Halen we dat uurwerk er samen netjes uit en als die plating er nog goed opzit kan die bij mij in de ultrasoon :+1: (kan ik meteen ter plekken voor je kijken hoe de staat van het uurwerk is). Misschien een mooie herinnering om dit semi zelf te doen, bij het horloge van je grootvader.

Je moet voorzichtig zijn met vintage vergulde horloges in een ultrasoon. Die trillingen kunnen bij een slechte plating voor ellende zorgen.

3 likes

Allen dank voor deze mooie woorden :pray::pray::pray:.
Medio volgende week gaat deze naar mijn vertrouwde HF Horlogemaker.
Het uurwerk zal worden nagelopen, de kast en plexi worden gereinigd.
Van het weekend even kijken naar een passende band :thinking:.

3 likes

Vandaag de nieuwe band mogen ontvangen.
Gekozen voor een klassiek groene band met creme achtige stiksel.
Persoonlijk vind ik hem nu mooi naar de huidige tijd getrokken.

Alleen deze nog even laten nalopen en de plexi polijsten en klaar om te dragen.

14 likes

Ik vind het een heel smaakvolle combinatie! Een vintage om dagelijks te dragen.

1 like

Allereerst, nog gecondoleerd met het verlies van je opa.

Juist in zulke momenten is het mooi om stil te staan bij alle fijne herinneringen die jullie samen hebben gedeeld.

Het horloge ziet er prachtig uit – een mooie combinatie van het vintage ontwerp met de groene band en het crème stiksel.

Draag het met trots, als tastbare herinnering en geniet ervan.

1 like

Zeer fraaie combinatie! Een prachtige manier om de herinneringen aan je grootvader met je mee te dragen :slight_smile:

1 like