De nieuwe AP RO diver

Beste forumleden,

Ik zag dat Audemars Piguet de Royal Oak nu ook als duiker uitbrengt. De AP RO duiker heeft een nieuw uurwerk namelijk de 4308 met een gangreserve van 60 uur. De AP RO duiker heeft een er van 300 meter. De maten zijn 42 mm en 14.1 mm hoog. Je kunt hem krijgen in grijs, navy en groen.
En dan nu de foto’s geleend van AP:

Wat vinden jullie ervan?

16 likes

Ik vind m lelijk.

5 likes

Bij ons zeggen ze “daar kunde nen boer mee van zn paard slaan”. Wat 'n blokske.

2 likes

Ik vind de normale beter… maar deze mooier dan de offshore of chrono.

Ie jakkie bah

1 like

Deze lijn bestaat al jaren trouwens en valt gewoon onder de offshore line van AP.

1 like

Pas een jaar of 10 :sweat_smile:. De blauwe wil ik wel hebben, trouwens :star_struck:

1 like

Hier zeggen ze “dagge doar un verke mi kapot kent sloan”. Godsamme wat een akelig ding.

1 like

Als één of andere Chinees dit uitbrengt is het horkerig en lomp design zonder goede proporties, als AP het doet vindt de gemiddelde horlogeur het schitterend. Tsja.

Zie AP zich in plaats van met dit soort kitscherige zooi liever bezig houden met het mooie spul dat ze vroeger maakten. Maar goed, dat zal wel niet onderscheidend genoeg zijn van de andere merken.

9 likes

Fugly.

Maar dat vind ik van bijna alle AP RO’s :upside_down_face:

Totdat iemand hem hier in het AP only topic komt flashen…dan is het oeee en aaahh .
:yum:

6 likes

Die blauwe is geil. :facepunch:

1 like

Haha nou, vraag eens aan @HanDavinci en @willemC hoe ik reageerde toen er op een Belgisch terras zijn AP kwam flashen?

2 likes

Inderdaad die blauwe is super top!
Ik zou hem er ook zo bij willen hebben.
Weet niet wat het kost maar zal niet goedkoop zijn denk ik.

gif gif

2 likes

Nee hoor, ik kijk daar nooit :upside_down_face:

2 likes

Ik vind ze tof :+1:

En wie zegt dat het een bom is heeft nog nooit
een RO gepast of IRL gezien.

Vind de grijze zeer mooi

Haha, wat hebben wij hard om die vent gelachen, met z’n paarse Off-shore. Brr

3 likes

Smaak is niet te koop