De nieuwe Bell & Ross Vintage Collection

Vooral de modellen BR V2-92 Black Steel en BR V2-94 Black Steel kunnen mij bekoren :ok_hand:

2 likes

Jammer van de crownguards…

2 likes

Daytona meets Speedmaster

uuuuh… wat is er vintage aan? Zo oud is het merk nog niet.
Of bedoelen ze geïnspireerd door anderen…

Het is blijkbaar lastig om met een originele vormgeving te komen. Geen onbekend lettertype, vormgeving, dail, etc. Maar mooie klassieke horloges zijn het wel.

En gelukkig niet van die vieze gele/bruine lume…

2 likes

Misschien niet heel origineel best wel mooi, vond de vorige collectie wel mooier.

Mooie klokjes!

Best wel mooi inderdaad :wink:

Driewijzer is wel mooi, datumvenster tussen 4 en 5 vind ik eens niet storend, dat hebben ze mooi gedaan bij B&R.
Chrono met crownguards en pushers is voor mij ook teveel, de balans is eruit. :-1:

Ontzettend gaaf, vind die chrono echt top, alleen die crownguards zijn inderdaad jammer

Tja, die nieuwe lijn is inderdaad meer dan aardig. Daarnaast om een of andere reden een sympathiek merk.

Wellicht is de meest simpele (weer) de mooiste…

2 likes

Vooral die chrono erg mooi, 't is een beetje best of both worlds idd met de speedy/daytona vergelijking. En toch met een eigen smoel, want die B&R’s zijn van een afstand herkenbaar.

Die datum hadden ze wel weg mogen laten van mij

Een serieuze post, dus uiteraard een serieus antwoord:
Erg mooie serie, stuur maar op zoude ik zeggen!:stuck_out_tongue_winking_eye:
B&R zet hier iets moois neer zonder meer.
De calibers zijn ook dik in orde, en ja dan zijn er altijd mensen die
zeggen; goh, behoorlijk aan de prijs.
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens maar nu effe wat anders.
Het is natuurlijk geen Speedy maar minstens net zo goed en als piloot
op de burgerluchtvaart kijk je niet op enkele honderden Euro’s :wink:
IK vind het mooie klokken met het zo typische B&R font, een mooie uitbreiding van het B&R scala.

Grt.

Erg mooie serie van B&R. Strakke afwerking maar mijn voorkeur is toch deze:

1 like

Doe mij de originelen maar. De stalen uitvoering heb ik nog, het 18K gouden horloge heb ik een paar jaar geleden met mijn stomme kop verkocht.

vergeten de foto’s up te loaden.

2 likes

Die BR V2-94 is wel heel erg gaaf! Ik weet alleen niet of ik voor dat bedrag dit horloge zou kiezen.

best of both world toch-)

1 like