Helemaal geweldig, te koop in gelimiteerde oplage tot medio januari 2014, ETA- uurwerk, mooie maatvoering
Eric
Helemaal geweldig, te koop in gelimiteerde oplage tot medio januari 2014, ETA- uurwerk, mooie maatvoering
Eric
Ik vind het een mooi model.
Maar erg jammer van de kroon op die onmogelijke positie!
Gooit echt roet in het eten voor een eventuele bandenwissel.
Groeten.
Noël.
Ja, vind 'm heel mooi, hoewel ik nog even twijfel of ik die kroon daar nou juist gaaf vind of toch niet zo…
Nog even de specs:
Zag een prijs van 619 Euro excl. BTW?
Vind de Cayman3000 10 keer zo mooi. Deze doet me niet zo veel.
Ik sluit me bij BobT aan 
Vind de cayman ook een stuk stijlvoller.
Cayman 3000 is inderdaad echt heel mooi, maar mijn favoriete Crepas is toch wel de El Buzo.
De L’Ocean komt inderdaad op € 750,00 incl. BTW, na 15 januari wordt de prijs verhoogd naar € 810,00 incl. BTW, levering op zijn vroegst april/mei 2014. Bandenwissel wordt inderdaad niet heel makkelijk, op 12u zit namelijk ook nog een HEV.
Eric
Cayman 3000 is inderdaad echt heel mooi, maar mijn
favoriete Crepas is toch wel de El Buzo.http://i658.photobucket.com/albums/uu306/EricPePa/
BuzoB06cl_zps10e43f8b.jpg
Yummie! Me like!:~
Voor de geinteresseerden:
The new CREPAS L’océan will only be for sale until January 15th 2014. It will be a limited edition of the same number of reserves made until that moment.
The new model CREPAS L’ocean price is 619 euros plus Spanish VAT (21%) until December 15th 2013 and 669 euros for reserves until January 15th 2014. Outside EU customers do not pay Spanish VAT.
The reserve will be consolidated with a non-refundable payment of 190 euros.
ziet er leuk en apart uit.
Vind het wel een gaaf ontwerp hoewel ik de kroon bovenaan leuker had gevonden.
Kroon is inderdaad niet op de makkelijkste positie geplaatst. Hij wordt wel geleverd inclusief NATO en rubber, ben benieuwd of dat dan een speciale constructie is?
Eric
Inderdaad een raar plekje, maar ik vind het bijzonder model voor een zacht prijsje 
Jammer van de kroon, verder vind ik al hun ontwerpen top. Kwaliteit is ook goed!
Ik denk, ook door de kroon, dat dit niet mijn derde Crepas gaat worden.
Erg leuke inspiratiebron (voor de vintagegekken). Kastvorm, wijzers en kroonpositie. Wie raadt?
Wederom prachtig, zoals elke Crepas. Klassiekers in-wording
De verschillende lettertypes en de grote van de “sierlijke” tekst op de wijzerplaat… De cayman vind ik prachtig, maar deze; nee.