De nieuwe Doxa Sharkhunter Sub 200

Ik vind 'm geslaagd…en voor ieder wat wils vwb kleur…:sunglasses:

16 likes

Ik vindt hem wel okay, maar hopelijk wel een betere sluiting.

De enige reden waarop ik afknap op een doxa.

Ik vind hem erg mooi maar ik mis deze kleur:

Van de nieuwe versies zie ik mezelf nu eigenlijk alleen voor de zwarte gaan, maar wie weet verandert dat nog als ik ze in het echt zie.

Edit: @Vigorelli heeft deze onder de aandacht gebracht, ik vind hem mooi.

3 likes

En ik mis de oranje wijzers. Mocht er hier ooit een Doxa komen, dan wil ik een oranje wijzer. (en ik vind de 300t kast eingelijk ook mooier)

Ik vind de nieuwe nogal saai overkomen tegenover de Doxa’s met hun typische draairing.

2 likes

Ik vind hem redelijk cool, maar een hoogte van 14mm is voor mij net te veel.

Doxa altijd +1. De nieuwe smaken zijn erg gaaf. Maar voor dezelfde centjes koop je een Damasko op staal.

Ik vind hem wel mooi… Although ik niet zo’n fan ben van “rijst” banden klopt het hier wel op één of andere manier. Die op het getoonde plaatje van @scrubsaurusrex is ook wel :sunglasses:

1 like

:point_up_2:… dit dus. De nieuwe case is niet echt mijn ding. Beetje saai geworden 🥴

Aquamarine staat er wel bij.

Mooi en een doxa staat nog op mijn lijst. Maar ik zou toch gaan voor een model met de iconische kastvorm.

Gr, HJR

3 likes

42 mm, ze hebben de memo niet gekregen dat kleine kasten tegenwoordig in zijn

1 like

Je hebt gelijk. Dank voor de correctie, voor 900 zie ik mezelf deze zeker wel kopen.

3 likes

ik ga hierin mee. Tov van de Sub300 is deze saai…

1 like

Lekker veilig super saai model :slight_smile:

1 like

Ben niet meteen verkocht. Beetje saai inderdaad. Maar, voor iedere gek een gebrek… :wink:

Ik vind 'm wel geslaagd! Gaaf model met een nette prijs zo te lezen :sunglasses:

EDIT:

:point_up_2:t3:

2 likes

Ik vind hem precies even mooi als de vorige.

Niet.

Rare mix van stijlen. Kastaansluiting band is echt lelijk

Mwah, doe mij maar de 300 en 1200 modellen.

Vind het een leuk ding. Maar voor mij hoort een Doxa een cushion-kast te hebben.

1 like