De nieuwe Halios Puck II: ja of nee?

Nope :thumbsdown:

Omdat er geen swiss meer op de wijzerplaat staat? Het blijft trouwens allemaal maar speculeren, we weten niet eens welke grade 2824 er in zat. Maar van wat ik lees gaan de prijzen bij ETA omhoog en worden er minder uurwerken geleverd. Logische keuze dus om geen ETA meer te gebruiken. Volgens mij is de prijs van de Puck II ook iets lager @dialstatic.

1 like

Ik zou het niet doen inderdaad de oude versie Veel mooier rustiger.
Wat uurwerk betreft niets op een 9015 aan te merken maar toch i love eta

Misbaksel

Nee

De oude ja, de nieuwe mwah.

Gr, HJR

Die PII ziet er fantastisch uit!
Vooral de blauwe :heart_eyes:

En de specs vind ik voor de prijs dik in orde.

Grt.

1 like

Nope. Tonnetjes vorm, not for me. Lelijke bandaanzet ook, hoewel
eigenlijk is er geen
bandaanzet te herkennen door het ontbreken van lugs.

Of een miyota echt slechter is dan een eta weet ik niet.
Wel is het opvallend dat de eerste keuze op eta lag en pas nadat deze minder beschikbaar waren de overstap naar miyota is gemaakt.
Misschien ben ik kortzichtig, maar ik vind het altijd wel iets hebben als er swiss made onderaan de wijzerplaat staat (ipv auto matic).

Mooi maar op leer mooier.

1 like

Ik vind het niet zo geweldig naar mijn mening
nogal uit balans.

Maar goed smaken verschillen zo blijkt maar weer eens 
no offence :wink:

Nog altijd spijt dat ik deze ooit heb weggedaan, slechts 5 van geproduceerd

[URL=http://s658.photobucket.com/user/EricPePa/media/Halios%20Laguna/Puck2_zps704c4e20.jpg.html][/URL]

4 likes

Heel gaaf.

Ik vind de kastvorm gewoon niet zo super.
Maar goed dat zei ik ook altijd bij de Tuna’s en als ik die nu (vooral als wristshot) zie dan vind ik ze wel gewoon enorm tof, dus misschien ook kwestie van wennen :slight_smile:

1 like

Voor dat geld incl de extra belasting een Seiko tuna kopen, maar dat is wel een Quartz

Mooie klok maar Halios had de stick-dial moeten houden. Is nu minder onderscheidend IMHO. Ik weet niet hoe vaak een gebruikte Puck voorbij komt, maar dat zou mijn keuze zijn.

Ik vind het een supergaaf horloge. Had het nog nooit eerder gezien :open_mouth:
Nu wordt het nog moeilijker kiezen voor een klokje rond de 1000 euro. Squale 1521, Sinn 104 of bovenstaande :scream:

Edit: 48mm. Oei, toch niks voor mijn vrouwenpols.

Ik vind de zwarte heel mooi maar heb dan liever een Crepas Cayman

1 like

Aangezien er geen lugs aan zitten is de 48mm diameter ook meteen de lug tot lug afstand. Bij de Squale is de lug tot lug 49mm en bij de Sinn 46,5mm.

Hmmm dank!