De nieuwe Halios Puck II: ja of nee?

Altijd een fan geweest van het merk en alle modellen 1 maar vaak meerdere keren gehad.

Maar de nieuwe Puck II…ik weet niet wat het is maar ik ben er niet weg van. Dezelfde afmetingen, 9015 erin, stalen band, $ 740,- incl shipping (excl die heerlijke extra kosten bij aankomst hier). Deze is 500m WR, de eerste was 1.000m WR en die was trouwens uitgerust met een 2824-2.


Ik vind het origineel mooier, rustiger maar dat zal wel gewoon gezichtsbedrog zijn…

Wat vinden jullie ervan?

1 like

ik zou het doen Eric

perfecte zomerklok voor jou, en dan de blauwe, supercombi met je sub

en natuurlijk via Stephan bestellen dan mag die de administratie doen :wink:

hoewel de Seaforth natuurlijk nog veeeeel meer smullen is

maar voor jou net te klein wellicht

1 like

Horloge vind ik apart. Bandje lijkt mij erg smal?

1 like

Gaaf model. Doet mij een beetje aan een seiko tuna denken. Datum op 6 is ook erg gaaf. Zie niet in waarom je het niet zou moeten doen. :ok_hand:

1 like

Super zomerknaller. Topkwaliteit. In het blauw is ie prachtig! Doen. De nieuwe heeft meer cachet tov de vorige versie. En gewoon via ForaSec doen. :+1:

Hadden vast moeten houden aan ‘indexen’ i.p.v die ‘rondjes’.

Word te Seiko-achtig… was nou juist eens een verademing…

Horloge te ‘masculien’ voor die iele stipjes.

Desalniettemin …die blauwe. :wink::+1:t2:

1 like

Ik zou zelf eerder voor de Seiko Tuna gaan, kost ook ongeveer even veel.

Nja, ligt eraan waar je naar opzoek bent. Dit is veel moderner. Hier kan je mee het water in zonder bang te zijn voor schade. Heeft een beetje een sci-fi vibe. Zou op dit moment ook liever voor zoiets kiezen.

Ja. :+1:

nee

Precies, dat dus

Als ik je zo hoor twijfelen, zal ik het niet doen.
Het origineel is leuker.
Succes!

Nou ja. IRL zullen de verhoudingen wel weer wat meer kloppen.

Al met al geen straf dat ding…:stuck_out_tongue:

Kan ik kort over zijn:

Nee

Die Seafrot daarentegen is mogelijk wel leuk. Misschien dat ik die ergens nog wel eens van het verkoopgedeelte hier afpik.

Zo’n grote schijf met iel bandje doet het voor mij niet.

Ben niet echt bekend met Halios. Maar ik lees in je tekst: halvering van de diepterating en niet langer een Zwitsers uurwerk erin. Is de nieuwe versie goedkoper of zo? Zo niet, dan hoop ik dat je bolletjes aanzienlijk mooier vindt dan streepjes, anders snap ik het niet echt.

Ik vind het overigens wel een gaaf ding om te zien.

Een myota 9015 tov een eta 2824 is zeker geen downgrade wat betrefd uurwerk.

Maakt wel minder herrie anders :stuck_out_tongue_winking_eye:

Yup

Doet een beetje Oris achtig aan.

Doe mij meer een Oris.
.
.
.
Elf.