DFR
15 oktober 2014 om 13:25
1
Zie het nieuwe model net voorbij komen.
Zo voorkom je wel krassen op je glas
Flintridge Gent Auto
Flintridge Gent. The cover hosts a Clous de Paris pattern, an embossed logo and is interrupted only by two peepholes for the day and date. A further hidden treasureis the H-40 movement with 80 hours of typical power reserve, visible through the case back. Limited edition of 999 pieces .
http://www.hamiltonwatch.com/collection/american-classic/timeless-classic/flintridge-gent-auto/h15515851
dreski
15 oktober 2014 om 13:34
2
Ze blijven toch mooie dingen maken Hamilton. Zal wel wat kosten aangezien het een echte limited is.
DFR
15 oktober 2014 om 13:41
3
Zie hier $1395,-
Recommended Retail Price: CHF 1’250.00 / USD 1’395.00 / EURO 995.00
Flintridge Gent. The cover hosts a Clous de Paris pattern, an embossed logo and is interrupted only by two peepholes for the day and date. A further hidden treasure is the H-40 movement with 80 hours of typical power reserve, visible through the case...
Marz
15 oktober 2014 om 13:56
4
Geschikt horloge voor een avondje ‘Boardwalk Empire’ (tu)
bullit
15 oktober 2014 om 15:55
6
ik hou er wel van hoor! Het is alleen niet een horloge wat je elke dag kan dragen.
Brrrr…
-edit- Lelijk! niet mijn smaak.
Weet je tenminste welke dag het is !
Arno
15 oktober 2014 om 18:05
12
bijzonder en mooie tonneau vorm (tu)
hopelijk gaat het klepje wel makkelijk open…
lencoth
15 oktober 2014 om 18:20
13
Verwijzing naar de jaren 30 jump hours (die ook soms ook digitaal waren).
In deze Flintridge verspringt niets. Hij toont de hele dag dezelfde datum en dag. Die je toch wel weet.
Voor de tijd, klepje open doen. Onzinnig horloge (TD).
mmm, best aardig. Wel mooie vorm ook. Lijkt me alleen onpraktisch
louis
15 oktober 2014 om 18:55
15
Beetje raar gebeuren. Maken ze eindelijk een leuk horloge bij Hamilton,
doen ze er een klep voor…
grappig gedaan, maar vind t niet bijzonder of leuk genoeg.
Totaal overbodige horloge.
Net als de meeste Hamiltons i.m.h.o.
bullit
15 oktober 2014 om 21:58
18
Is er in deze tijd een horloge die niet overbodig is? Een simpel Quartz horloge houdt de tijd beter bij dan alles wat mechanisch is.
Vinden we horloges zo leuk omdat het juist overbodige luxe is?
Ik ben wel fan van deze hamilton. Dit horloge draag je tien keer per jaar, bij speciale gelegenheden. Maar idd, het horloge is compleet overbodig
En gelijk zal je krijgen, weer een domme belg die zich niet weet uit te drukken uiteraard…:}:}:}
lexor
15 oktober 2014 om 22:12
20
Zo’n dom ding zou je van een modemerk verwachten. Een poor man’s Reverso.
En ik weet zeker dat de datum en dag niet exact om middernacht overspringen, dus het is totaal onzinnig. Je hebt er dus helemaal niets aan. Nooit en te nimmer.
Dat het mooi is? Wellicht als polsband.