De nieuwe Huldra is eindelijk aangekondigd.

Hiervoor lijkt mij de pre-order geschikt? Tuig anders even een groupbuy op. Wie weet…

ik heb ooit een tweedehandsje afgeslagen voor $350. Nog steeds spijt van. Maar 800 betalen voor de nieuwe, met minder mooie bezel? Nah…

Bijna!! Ook in R’dam een club die groen/geel heet maar dat is hockey.

en dat is m ook niet :wink:

1 like

:point_down:

2 likes

Hmm, vorige model spreekt me meer aan maar was die alleen in het blauw?
Nieuwe is ook ietsje dikker geworden, lees ik…jammer.

Ik vind ze mooi. Blauw maar weer dan. :kissing_heart:

Vind de Huldra veel gemeen hebben met de Seiko Turtle. beide niet mijn smaak :innocent:

Dat klopt gevoelsmatig wel. Duurder dan de Thor (€579) want meer horloge / betere specs / stalen band en goedkoper dan de Balaur (€695, uitverkocht) want geen ETA.

De list price die je noemt, zit daar zo’n beetje tussenin en daf lijkt me logisch: ik zou het zowel raar vinden als ‘ie goedkoper was dan de Thor als duurder dan de Balaur. En met een mooie preorder korting vind ik het zeker doable.

2 likes

Precies!!
Vind de groene wel mooi, maar dat blauw is wel gaaf. Maar met dergelijke afmetingen heb ik toch altijd het idee een nep of hommage horloge om te hebben. Het is het dan net niet. Helaas!

die groene is erg mooi… wow… even aanmelden voor de preorder info als ze dat kennen.

Bleh 13 in een dozijn :roll_eyes:

Tot nu toe was dat standaard bij Aevig. Bij de officiële announcement komt op de website dan ook een pre order mogelijkheid.

Op zich wel eens. Het draagt en oogt niet onprettig groot bij het origineel, maar 40/20 had ik deze keer liever gezien. Dan was het een ‘sure thing’ geweest voor mij.

3 likes

Nee was er ook in het zwart met oranje wijzer (zoals die linker) en in het oranje met zwarte bezel. Ze komen tweedehands nog weleens voorbij, vooral in de US en Duitsland.

1 like

Wauw. Bij de Huldra 1 was ik net te laat helaas, deze Huldra 2 spreekt me beslist wel aan. Een blauwe no-Date lijkt me mooi. 42mm perfect voor de 19cm linkerpols, 22mm banden in overvloed. Enige minpunt ten opzichte van de eerste versie vind ik de platte bovenkant. Bol glas en lunette vind ik toch wel erg mooi. Maar wie weet komen er nu Huldra’s 1 massaal in het blauwe gedeelte, da’s voor mij ook een optie.

Het is zover. (Maar ik doe niet mee.)

Pre-orders for the Aevig Huldra will start this Friday on the 21st of June 16:00 Amsterdam / 10:00 New York / 22:00 Hong Kong time

Pre-order starts at €399 inc VAT (€329 ex VAT) for 50 super earlybirds then goes up to €429 for 100 earlybirds and then €449 for 200 during rush hour and up to €499 until release by the end of November when retail will be set at €650.

1 like

Zijn er HF-ers die ‘m besteld hebben?
Ik twijfel of ik ‘m wel echt mooi vind,da’s vaak geen goed teken :thinking:

Groen - maar komt niet voor in mijn top 10

Zeker voor de early bird prijs vond ik die groene echt een mooie deal.

Niet mijn ding, vind het eigenlijk een vrij generiek horloge. Niks dat er mijns inziens echt uitspringt. Maar goed, voldoende mensen zijn er wel enthousiast over zo te lezen dus dat doen ze goed :+1:

Dit vraagt om onderbouwing,uiteraard heeft elke duiker een draaibare bezel,maar verder?