Ik kwam deze tegen, het nieuwe model van het Nieuw Zeelandse merk Magrette: de Regattare 2011.
Ik vind het persoonlijk een zeer geslaagde nieuwe uitvoering van het vorige model. De toevoeging van de interne bezel en datumfunctie maken hem echt af.
Heb er zelf niet veel mee en ook niet dit nieuwe model. Vind deze nieuwe wel meer een eigen look hebben!
Mijn vriendin vind de gedecoreerde modellen leuk enkel al twee keer contact gezocht, maar geen reactie…
Maar aangezien we nog een keer richting die NZ gaan, haal ik er misschien tzt daar wel eentje.
Ik vind dit een leuk horloge, mooi design. Strak en rustig. Met de afwerking zal het ook wel prima zijn. Meestal krijg ik met Steve vlot contact.
Nadeel vind ik wel dat de prijzen steeds hoger worden ten opzicht van vorige modellen. Zeker met dit Miyota uurwerk zou dit scherper moeten kunnen. Daar is wel een keer een grens aan.
Een vriend van me heeft zo’n gedecoreerd exemplaar
(exemplaar 10 van 10) en het is echt een prachtig
stuk vakwerk!!
Je vriendin heeft een goede smaak
Groet,
Marc
Gekke is dat ze geen zak geeft om horloges en van haar mogen ze allemaal nu nog de deur uit. Echter heeft ze op NZ gewoond,… dus bij het zien van de decoratie, vond ze deze wel leuk!
ik vind hem niet lelijk …maar ook niet heel
geweldig …
+1
Blijf de rondingen in de hoekige kast geweldig vinden. Ook de afwisselingen tussen gepolijst en geborsteld staal vind ik leuk gedaan.
Maar ben weer niet enthousiast van de wijzerplaat. En de draairing, hebben de indexen of tenminste de ‘pearl’ wel lume?
Vind de toevoeging van de datumaanduiding wel praktisch.
Ik vind het een mooi horloge met een strakke afwerking van de kast. Wat ik wel een minpuntje vind is de zichtbaarheid van de pushpins aan de buitenkant. Had liever gehad dat dit niet zichtbaar was. Verder vind ik, zoals eerder ook al genoemd, het best prijzig voor een miyota uurwerk.
Al met al wel een mooie strakke klok.
ik vind hem eigenlijk mooier dan die andere diver uit hun collectie, deze heeft een mooie uitstraling alleen is een interne duikring helemaal niet praktisch denk ik, als je steeds de kroon moet losschroeven om de ring te verstellen…ook niet handig met (duik) handschoenen aan…maar ja als je er niet mee duikt, dan is het niet zo’n probleem;)
Al met al een mooi ontwerp.
Had idd nog niet echt stil gestaan bij de interne ring en is idd niet echt handig. Toch zonde als ik onderwater de bezel wil instellen en het hele ding loopt onder.
even voor de goede orde,… Stephan had het al gezien en contact is gelegd. Zal nog wel even duren voordat er eentje komt, maar dat zal iig niet aan Stephan liggen. (tu)