Mooie toolwatch, even snel een plaatje van hun site.
Ik zag 'm ook al, ik voorspel een storm aan preorders! Zelf twijfel ik, vind 'm erg mooi en uniek maar wil net even sparen
Nieuw? Is gewoon Aegis v2, en Aegis was een Pradata met de kroon op 4…
En wanneer komen ze eens met een nieuwe bracelet?
Ik heb de pradata en ex2 gehad, leuke dingen met verassende kwaliteit voor dat geld. Maar ze mogen wel iets creatiever gaan worden imo…
Ja precies
Hij wordt in de zojuist ontvangen nieuwsbrief toch als echt aangekondigd.
Ik twijfel tussen deze of http://helmwatches.com/vanuatu1.html
Maar die Vanuatu komt pas in mei weer op de markt.
Ja dat snap ik. Ik doel op weinig vernieuwing daar…
Ach al die Rolex duikers lijken ook op elkaar
Psies. De sub is al langer dan 50 jaar onveranderd. Alleen nog meer tekst op de wijzerplaat
Groeten,
Tecco
Waarschijnlijk is dat ook de reden dat de sub in een kluis wordt verstopt en een Longines als excuus wordt gekocht
Groeten,
Tecco
Snap ik… maar toen ik de Helm zag was mijn eerste gedachte ‘wat een knots’, maar hij lijkt korter te zijn lug-to-lug dan de Aegis 2! Schijn kan bedriegen. Allebei mooie klokjes!
Klopt, maar daar staat wel een kroontje op!!
Ga je nu ook al op jezelf reageren Tecco?
Er is Tinder tegenwoordig he… Zelfs voor jou moet er gezelschap te vinden zijn!
Ik ben nogal afwachtend met dat soort dingen. maar misschien kun je me eens iets vertellen over jouw ervaringen? Mag per PB
Groeten,
Tecco
Hoe denk je dat ik Candide heb leren kennen?!
Mm misschien laat ik je nu niet direct naar die app rennen… Maargoed, er schijnen ook eh… ander type mensen op te zitten!
Gelukkig maar, ik wordt niet opgewonden van Damasko. Vanaf dit punt ga ik verder niet meer inhoudelijk reageren. Ik weet niet precies waar de grens voor een ban ligt.
Groeten,
Tecco
Anyway, on topic dan maar weer: ik ga hier dus echt wel de wekker voor zetten, ik mis nog een OM voor een kwartet (heb al een Pradata, Explorer I en Aegis I)!
Neeeeeeeeeeeee ik zit de gehele 23e maart in het vliegtuig terug uit Japan… tenzij JAL tegenwoordig in-flight internet aanbiedt ben ik de lul
53,2 mm lug-to-lug ??
No thanx !!