Ik ben zelf nogal gecharmeerd van de nieuwe omega seamaster aqua terra.
De diepte in de wijzerplaat ziet er top uit (op beeld in ieder geval).
Daarnaast lijkt me de rubberen band erg comfortabel. Maar is deze ook soepel genoeg in tegenstelling tot sommige andere rubberen banden…
Hij is er in 41mm en 38mm.
De 38mm versies zijn veelal wel wat beperkter in het kleurgebruik.
Het datumvenster zit nu op 6-uur. Mooi symmetrisch.
Ik heb hem nog niet in real life gezien. Maar als het goed is ligt er inmiddels weer een bij juwelier van Baal in Nijmegen. Dus binnenkort maar eens passen.
Ik ben erg benieuwd ook naar wat jullie er van vinden.
En wie heeft hem al in RL gezien??
Hier wat foto’s.
Ja, ik vind 'm echt heel erg mooi en staat hoog op het verlanglijstje. Die horlogeband ziet er ook mooi uit en lijkt mij comfortabel dragen. Wel flink aan de prijs, maar het horloge is dan ook wel een prima ‘alleskunner’
Ik heb hem in het echt gezien (niet in alle kleuren) en ik vind hem erg mooi. Mooier dan op de foto’s.
Maar de vorige versie met de verticale strepen blijft naar mijn bescheiden mening toch echt mooier.
Mijn beste,
Ziet er schitterend uit!!
Alles in de juiste verhoudingen, mooi datum-venster!!
Zal menig horloge liefhebber aanspreken.
Orologio Signaturis Temporis
Heel gaaf horloge.
Binnenkort ook eens passen bij van Baal. Kan ik meteen de verbouwde winkel en etalage bekijken.
De grijze wijzerplaat vind ik op de foto erg mooi.
Inderdaad de grijze dial met blauw is best wel mooi!
Erg fraai.
Als ik me niet vergis zag ik er paar weken geleden eentje (witte met oranje secondewijzer) met stalen band bij Schaap & Citroen in Haarlem.
Omega krijgt het voor elkaar om jaar na jaar weer juweeltjes te creëren. Deze Aqua Terras zijn schitterend.
Blijven mooie horloges, maar die bandaanzet met dat metalen stukje vind ik niet mooi. Geeft een heel onrustig beeld.
ik vind ze ook erg mooi, de afwerking lijkt me ook top. Echter nog nooit irl bekeken. Ik vind de vernieuwing juist verfrissend, stijlvol en sportief.
Lekker hoor!
Hm ja, deze editie vind ik ook wel te pruimen! Vooral die eerste
Ik vind de AT vanaf de eerste variant bij elke ‘update’ minder mooi geworden door de jaren heen. Helaas zet die trend zich ook nu voort…
Mooi hoor! Heb hem in twee maten omgehad met drie verschillende platen. Zowel de blauwe als de grijze hebben een mooie sunburst met inderdaad veel diepte.
Een nadeeltje vond ik dat vooral de 38mm variant aan de pols vrij dik oogde. Echt geen tonnetje maar hij leek dikker te dragen dan bijv. een Rolex OP/Explorer/DJ om maar een paar concurrenten te noemen.
En
Ja die bandaanzet wil ik eens bekijken hoe dat in real life is.
Maar vooral de dial wil ik zien. Schijnt dat er in verschillende dieptes horizontale lijnen in zitten…
Klopt toch?
Maar zelf dus niet aangeschaft? Vanwege die aanzet?
Dieptes weet ik niet maar de breedtes van de lijnen/gleuven variëren in ieder geval. Vreesde dat dat wat druk zou ogen icm de sunburst maar dat viel me 100% mee.
Naar de versie met rubberband heb ik niet gekeken. Eerder dus vanwege de relatieve dikte. Maar vooral vanwege teveel andere wensen. Denk dat ik zelf in deze categorie voor een DJ of OP 36mm zou gaan.
+1 Ik heb dit i.r.l. kunnen beoordelen bij Van Baal in de etalage onlangs.
Die grijze plaat met blauwe wijzers is wel erg geslaagd!
1 van de weinige moderne klokken die ik eens wil gaan proberen, op staal en donkergrijze of blauwe wijzerplaat.
Ik kan er niet warm voor lopen, vanaf de plaatjes dan hè.