De nieuwe omega seamasterbond


Dat is nou de eerste Bondseamaster die ik echt mooi vind!

Doe mij de vorige maar… Vind em te druk en dat 007 had er van mij niet op gehoeven! Raakt er zo snel op uitgekeken schat ik.

Brrrrrrrrr

Druk, maar wel helemaal in stijl van de opening van de film.

Jakkes, deze limited is echt de lelijkste SMP300. De vorige limited was al niet fraai, maar dit slaat echt alles.

Overigens is er nog een diskussie gaande of nu speciaal dit model de nieuwe officiele Bond-watch wordt. Immers, het betreft hier een limited editie. Ik zou dat slechte marketing vinden. Verstandiger zou zijn de nieuwe reguliere blauwe SMP300 met co-axial uurwerk te nemen. Ik heb dat horloge in Basel gezien, en het is een fraai horloge. Wel een stuk duurder dan het huidige reguliere blauwe Bond model…

We zullen zien…

gr,
Hans Mennink

Het detail van die secondewijzer vind ik leuk. Alleen die wijzerplaat is om te kotsen.

Ik had de secondewijzer meer dan genoeg gevonden, de wijzerplaat is niet echt geslaagd.

Ruud

die versiering op de wijzerplaat stellen waarschijnlijk de trekken en velden in de loop van het pistooltje
van James voor.
aardig idee maar een beetje slordig uitgevoerd. de staart van de sekondewijzer met dat 007 logo vind ik niks.
al met al een beetje kinderlijke wijzerplaat, of is dat tegenwoordig de doelgroep bij Omega :smiley:

Lelijk, lelijker, lelijkst ???

Doe mij maar de ‘gewone’ zwarte SMP.

Het detail in de sekondewijzer is wel leuk…voor de rest…prefereer ik toch een zwarte (tu) en dan zonder trekken en velden.

ik vind het zelf wel aardig om te zien, de seconde wijzer spreekt me nog het meest aan
de opgelegde indexxen vind ik ook wel een + , alleen weer erg jammer van de missende index bij de 3 (had dan dat streepje ook weg gelaten)

Jammer, dat die zo druk is…

Waarvoor heeft het horloge een extra draaiknop links. Ik zie toch alleen uren, minuten, seconden en een datum??? Of is dat voor de laser??

Mocht het een heliumventiel zijn, kan iemand uitleggen hoe dat nu precies werkt!?? Mischien dat er ergens iets over te lezen valt.

Alvast bedankt!!

Ik vind het voor de fans wel een leuke gadget, maar om er nou zelf mee te gaan lopen???
(Zal trouwens ook wel geen ladies van komen :slight_smile: )

Ik hou het gewoon bij de standaard blauwe Seamaster; een stijlvol en tijdloos klokje.
(Helaas in mijn maat alleen quartz :frowning: , das jammer)

(tu) (tu)

als ik die gladde knar van die nieuwe james bond zie dan heb ik genoeg gezien. En dan te bedenken dat ie een fotuin opstrijkt aan royalties ! Ik vind het een mooie klok maar ik ga dat soort gasten niet sponsorren.

In de intro van een James bond komt het voor als een symbool. Het is zoals je zegt, een voorstelling van de groeven in een loop. Het wordt gebruikt als een sluiter van een camera.

Vandaar dat ik het best wel vind passen, al is het wel erg dominant aanwezig…

Ik sluit me aan bij lucien ik vind de gewone zwarte uitvoering toch het mooist. Ik vind james bond leuke films maar hoef er geen horloge van. Lijkt me overigens sterk dat 007 in de film dit model draagt?!?