De nieuwe Patek Philippe van Drake ......

Ik vind hem ruig. Als ik het geld had zou ik er wat anders mee doen waarschijnlijk, maar toch.

Eigenlijk zou patek zoiets gewoon moeten weigeren … zo van “ga voor die onzin maar na hublot” :blush:

met veel geld koop je nog geen smaak… niet mijn ding

Rappers zijn over het algemeen geen stijl goeroes, niet echt onder de radar jongens.

Ah, glas in lood. Weer eens wat anders. :blush:

1 like

Prachtig armband. Kost een vermogen en weet ik veel hoeveel maanden nodig is geweest om zoveel steentjes bij elkaar te zoeken met ongeveer dezelfde groen, dezelfde kwaliteit, de juiste maat en de juist cutting. Vakmanschap!!

Alleen beetje jammer van het horloge. Het uurwerk is ondergeschikt. Volgens mij zet hij hem niet eens op de juiste tijd en dan heb ik nog niet eens over de kalender en maanstand. Hij heeft waarschijnlijk wel een Personal Assistent die het voor hem doet

Over wie gaat het?

1 like

Goeie vraag, tot nu nog nooit van gehoord. Drake.:thinking:
Bedankt hoor, TS.:frowning:

Hahahaha. Ik had er ook nog nooit van gehoord, totdat mijn kinderen mij aankeken zo van ‘onder welke steen leef jij’ … (schuddend hoofd, wegdraaiende ogen, dat werk - bekend?).

Schijnt een of andere rappert te zijn. Te veel munten, te weinig smaak. En ook nog eens matige muziek.

1 like

Lillek horloge maar voor de rest van de reacties:
“Ok Boomers!” :joy:

4 likes

Wat een belabberde afwerking :sob: De steentjes op de op de plaat lijken er van een afstandje op gestrooid te zijn.

1 like

Wat een drake van een horloge

1 like

Mooi, met name hoe de steentjes zo netjes op de wijzerplaat gezet zijn!
Lijken wel balletjes die van bovenaf erin gerold zijn. :crazy_face:

Wat mij betreft is er maar één Nautilus. Gewoon simpel zonder complicaties en liefst niet zo gehypet.

4 likes

De Hulk komt beter weg met groen.

Zijn (oude) muziek draait lekker makkelijk weg, maar deze Patek… Pffff niet te doen :face_vomiting:

Volgens mij is deze bedoelt voor Kermit.

Pffffffff lijk wel groene kots,
Bah blijkbaar smaken verschillen.
Een simple naut is voor mijn genoeg😀

Ik vind ze beiden wel mooi, alleen die flap op links mag van mij weg van alle nautili. Daar zouden ze echt enorm van opknappen.

1 like

Ook dit vind ik een gedrocht…

1 like

Het is onderdeel van de constructie van de kast. Ik vind het juist wel mooi, maar zou ook vreemd zijn als dat niet zo was. :wink:

1 like